Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

jee meidän sairaalassa neuvola "tajoaa" ilmaiseksi 4D:n!

Vierailija
05.03.2010 |

onko muita?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
05.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
2/11 |
05.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikein kirjoitustakaan =) sori otsikko.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
05.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokkolalaisia paikalla? Näin olen kuullut.

Vierailija
4/11 |
05.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta siellä ei ole takoitus tehdä muotokuvia vauabsata eikä välttämättä edes tutkia sukupuolta

Vierailija
5/11 |
05.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta siellä ei ole takoitus tehdä muotokuvia vauabsata eikä välttämättä edes tutkia sukupuolta

?

sai kuvan mukaan muiden 2D:n mukana.. olisi saanut tietää kumpi on..

Vierailija
6/11 |
05.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jyväskylässä kävin keskussairaalassa tavallisessa rakenneultrassa. Lääkäri selitti koko ajan kaiken tarkasti, kertoi sukupuolen, lopuksi näytti 4-d kuvaa ja antoi vielä kuvankin mukaan. Katosta roikkui tv-ruutu, mistä pystyi koko ajan itse seuraamaan ultrakuvaa. Mahtavaa palvelua, mutta riippuu ilmeisesti lääkäristä. Ja maksoi siis vain poliklinikkamaksun verran. Ei ole mitään tarvetta lähteä enää yksityiselle, en usko että tuosta voi ultra enää parantua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/11 |
05.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

taitavat yleistyä hurjaa vauhtia. Meidänkin pikkupaikkakunnalla on jo.

Vierailija
8/11 |
05.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ainakaan neuvola "tarjoo" 4D:tä (yksityiselle pitää mennä). Ja vissiin rakenneultrastakin (3D) joutuu maksaa jtn 25egee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/11 |
05.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

4D, mutta eivät käytä sitä näissä virallisissa ultrissa.

Vierailija
10/11 |
05.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja maksoin siitä poliklinikkamaksun.



Lähetteen sain kylläkin yksityislääkäriltä jolla olin normaalissa rakenneultrassa.

Piti siis tehdä tarkempia ultrauksia siksi lähete eteenpäin.



Ei kertonut keskussairaalan lääkäri mitään mitä kuvassa näkyi vaikka yritin kysyä. Näyttö oli kokoajan käännetty niin, että en edes nähnyt sitä kunnolla. Tietenkin tarvittavat rakenteet tuli ultrattua mutta vanhempaa ei ultrauksessa huomioitu kuten yksityisellä.



Paikkakuntana Jyväskylä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/11 |
05.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lohjan sairaalassa on jo ainakin vuoden tehty rakenneultra laitteella, jossa on 4D-ominaisuus. Ensin kaikki mitat ja muu tärkeä tutkitaan perinteisellä 2D-puolella, kuten yksityisen puolen gurutkin yleensä tekee ja sitten vielä katsellaan 4D:nä vauvaa. Iso näyttö on seinällä, josta äitikin näkee vauvan hyvin ja kotiin saa 4D-kuvia. Mekin saatiin hieno sivuprofiili vauvan kasvoista.



Normaalin polikäynnin verran maksaa, olisko siis jotain 25e.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kaksi