Lue keskustelun säännöt.
kuumemittari ja desinfioimisaine
02.02.2010 |
desinfioin elohopeakuumemittarin septidin-merkkisellä aineella aamulla ja laitoin sen märkänä koteloonsa,jossa on pari reikää.
Nyt illalla kun kuume piti mitata, elohopea oli noussut asteikossa aivan ylös enkä saanut sitä millään ilveellä (ravistamalla ja kylmällä vedellä) laskeutumaan. Mittari oli aivan tavallisella paikalla lipaston päällä, siihen ei aurinko paista tai patteri tms. kuumeta . En käsitä, mitä on tapahtunut.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla