Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Mikä elokuva on ollut suurin pettymyksesi?
Mihin elokuvaan ollut suuret odotukset mutta osoittautuikin ihan surkeaksi? Eli ei mitään ponterosia miltä ei odotakaan juuri mitään
Kommentit (1304)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija kirjoitti:
Taru Sormusten Herrasta, koko trilogia. On muitakin, mutta tää jäänyt parhaiten mieleen, kun oli niin hypetetty ja odotukset muutenkin kovat.
Ja käytit sitten n. 9 h elämästäsi näiden katsomiseen, vaikka inhosit jo ykkösosaa. Vinkki myöhempiä leffakäyntejä varten: Jos et pidä edes ykkösleffasta, älä suotta tuhlaa aikaasi jatko-osien näkemiseen.
Äläkä käytä ikivanhaa tekosyytä "no kun kaverit halusi nähdä", tuskin olet kavereidesi ainut kaveri.
Everything everywhere all at once
Alue: Aihe vapaa
Taru Sormusten Herrasta, koko trilogia. On muitakin, mutta tää jäänyt parhaiten mieleen, kun oli niin hypetetty ja odotukset muutenkin kovat.