Lue keskustelun säännöt.
Miten kuntalisä maksetaan?
Kommentit (7)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kuntalisä haetaan ja maksetaan KELA:n kautta. Kuntalisä maksetaan jokaisesta KELA:n edellytykset täyttävästä lapsesta automaattisesti eikä sitä tarvitse erikseen hakea.
Katso oman kuntasi sivuilta, mitä siellä lukee.
Yritin etsii Espoon sivuilta, mutta on aiks kamalat sivut. Tietääks kukaan espoolainen miten meil menee?
"Lakisääteistä yksityisen hoidon tukea Espoo-lisineen haetaan Kelalta."
http://www.espoo.fi/default.asp?path=1;28;11866;10672;10681;39456
t. ap
pitää hakea erikseen,mutta KELAlta pitäisi löytyä siihen ihan oma kaavake.Muistaakseni...
Sisältö jatkuu mainoksen alla
..suoraan.Tampere tehny sopimuksen kela:n kans.Juuri soittelin kelaan ja kysyin kun meillä ajankohtaista.
Hae erikseen kaupungilta. Automaattisesti sitä ei taida saada, vaan se pitää aina hakea.