Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten kuntalisä maksetaan?

Vierailija
11.02.2010 |

Ja miten haetaan? Tuleeko Kelan tukien mukana?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
11.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hae erikseen kaupungilta. Automaattisesti sitä ei taida saada, vaan se pitää aina hakea.

Vierailija
2/7 |
11.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
11.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuntalisä haetaan ja maksetaan KELA:n kautta. Kuntalisä maksetaan jokaisesta KELA:n edellytykset täyttävästä lapsesta automaattisesti eikä sitä tarvitse erikseen hakea.



Katso oman kuntasi sivuilta, mitä siellä lukee.

Vierailija
4/7 |
11.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritin etsii Espoon sivuilta, mutta on aiks kamalat sivut. Tietääks kukaan espoolainen miten meil menee?

Vierailija
5/7 |
11.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Lakisääteistä yksityisen hoidon tukea Espoo-lisineen haetaan Kelalta."



http://www.espoo.fi/default.asp?path=1;28;11866;10672;10681;39456



t. ap

Vierailija
6/7 |
11.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitää hakea erikseen,mutta KELAlta pitäisi löytyä siihen ihan oma kaavake.Muistaakseni...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/7 |
11.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

..suoraan.Tampere tehny sopimuksen kela:n kans.Juuri soittelin kelaan ja kysyin kun meillä ajankohtaista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kaksi