Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pakko saada itseäni edes hieman pienemmäksi lauantaiksi, menuehdotuksia?

Vierailija
03.03.2010 |

Siis apua. Mä olen oikea lihava lehmä! :(



Lauantaina bileet ja pitäis mahtua farkkuihin edes vähän paremmin. Mitä mä söisin lauantaihin asti?



Mehukeittoa? Ruisleipää?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
03.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohhoijaa! Anna kuule olla.

Kiitos avusta? :D

Vierailija
2/6 |
03.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja paljon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
03.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai jotain nesteenpoistajia. Niillä saa ylimääräisen turvotuksen aika nopeasti pois ja pari kiloa. Ja ei se kevyesti syöminenkään ole haitaksi mutta syödä kuitenkn kannataa ja juoda vettä.

Vierailija
4/6 |
03.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kerkeä laihtumaan näkyvästi tässä ajassa, vaikka et söisi mitään. Ainoa mahdollisuus poistaa nestettä.

Vierailija
5/6 |
03.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja menuksi sopii vesi sellaisenaan.

Vierailija
6/6 |
03.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseään ei kannata näännyttää missään tapauksessa, se kostautuu sitten sunnuntaina...



Mutta olen itse huomannut, että kun tekee pari päivää ennen "h-hetkeä" kovaa vatsalihastreeniä, kiinteytyy uuman kohdalta ihan kivasti. Olen normaalisti hoikka mutta löysä. ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kolme