Veljen poika sanoi, muuttakaa meidän lähelle, että
Kommentit (5)
VOI olla, että veljelläsi on aviokriisi, mutta voi olla, että ei ole. Lapsista osa on niin TOTTUMATTOMIA äänen korottamiseen, että yksikin huutokina voi tehdä heidän olonsa epämukavaksi. TAI sitten tosiaan huudetaan usein, ja lapsi pitää sitä ikävänä. Tuskin se silti mikään maailmanluokan epäkohta on...
Poika: Sitten kun minä olen aikuinen niin minä aion riidellä.
Minä: Ei se riitely hauskaa ole. Miksi sinä riitelisit?
Poika: Koska tekin aina iskän kanssa riitelette.
Hmm.. Eikä me edes riidellä kovin usein. Viimeksi joskus syksyllä.
Oli varmaan ensimmäinen pikkukina, jossa ääntä korotettiin, vuosiin!;) Lapsille se oli AINA...niin ja lapsethan ei tietty tajua, että he tappelevat ja huutavat keskenään päivästä toiseen! pitäsiköhän munkin sanon niille, että kun te AINA vaan tappelette;)
lapsi oppii näyttämään tunteensa, mutta lasten nähden ei saa tapella.
Tosin lapset voi välillä puhua ihan mitä vaan, ja tuo ei automaattisesti tarkoita, että siellä riideltäisiin kauheasti.