Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Veljen poika sanoi, muuttakaa meidän lähelle, että

Vierailija
11.02.2010 |

päästään teille kun vanhemmat tappelee.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
11.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin lapset voi välillä puhua ihan mitä vaan, ja tuo ei automaattisesti tarkoita, että siellä riideltäisiin kauheasti.

Vierailija
2/5 |
11.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

VOI olla, että veljelläsi on aviokriisi, mutta voi olla, että ei ole. Lapsista osa on niin TOTTUMATTOMIA äänen korottamiseen, että yksikin huutokina voi tehdä heidän olonsa epämukavaksi. TAI sitten tosiaan huudetaan usein, ja lapsi pitää sitä ikävänä. Tuskin se silti mikään maailmanluokan epäkohta on...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
11.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poika: Sitten kun minä olen aikuinen niin minä aion riidellä.

Minä: Ei se riitely hauskaa ole. Miksi sinä riitelisit?

Poika: Koska tekin aina iskän kanssa riitelette.



Hmm.. Eikä me edes riidellä kovin usein. Viimeksi joskus syksyllä.

Vierailija
4/5 |
11.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli varmaan ensimmäinen pikkukina, jossa ääntä korotettiin, vuosiin!;) Lapsille se oli AINA...niin ja lapsethan ei tietty tajua, että he tappelevat ja huutavat keskenään päivästä toiseen! pitäsiköhän munkin sanon niille, että kun te AINA vaan tappelette;)

Vierailija
5/5 |
11.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsi oppii näyttämään tunteensa, mutta lasten nähden ei saa tapella.