Lue keskustelun säännöt.
On tää vaan ihana palsta.
21.02.2010 |
Että mä olin kiukkuinen ja elämään ihan kyllästynyt, mut nyt kun oon roikkunut täällä jonkin aikaa, niin alkaa taas ajatukset kulkee ja elämä hymyilee. Tää on niin ihana palsta ja täynnä ihania ihmisiä. Ihanaa juttu seuraa.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla