Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aikuisten karkkipäivä; mitä ja paljonko menee?

Vierailija
03.03.2010 |

Meillä meni viime viikonloppuna aikuisilla 1 kg irtokarkkeja, lakupussi, 2 Dumle suklaalevyä ja 1 salmiakkisuklaalevy.



Jos ei osteta irtiksiä, niin 3 Maraboun suklaalevyä ja pari pussia karkkia korvaa ne.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
03.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus riittää pienempikin kuin jumbopussi.

Vierailija
2/15 |
03.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei ole karkkipäiviä, ei edes lapsilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
03.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

aloittajalla menee melko paljon kerralla. Meillä herkkupäivänä menee yleensä pussi lakuja tai suklaalevy, siis kahdestaan syötynä.

Vierailija
4/15 |
03.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kerralla menee joku 100-200g karkkeja tai joku suklaapatukka. Suklaalevyä en osta koska se menisi kyllä kokonaan :)

kohtuus kaikessa karkkipäivänäkin

Vierailija
5/15 |
03.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salassa..kamalaa mässäilyä!Mutta ku se vaan on niin hyvää.Mutta ei musta ulospäin sitä huomaa,ite olossa tunnen ku väsyttää!!

Vierailija
6/15 |
03.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrankin joku oikeasti uskaltaa sanoo mitä syö ja paljonko.Yleensä täälä on vain näitä "meillä ei syödä karkkia ollenkaan" tai "yksi pätkis patukka kaikille perheenjäsenille piisaa karkkipäivänä".



Meillä kans suklaata ja/tai jumbokarkkipussi.Kenties sipsiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/15 |
03.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla menee paketti tai kaksi ben&jerry jäätelöä (0.5L)

paketti tai kaksi cookiesseja



ja ehkä noin 200-400g jugurttipähkinöitä,jugubanaaneja ja suklaakonvehteja filmtownin irtisvalikoimasta.



Vierailija
8/15 |
03.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerralla menee noin 100g

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/15 |
03.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä meni viime viikonloppuna aikuisilla 1 kg irtokarkkeja, lakupussi, 2 Dumle suklaalevyä ja 1 salmiakkisuklaalevy. Jos ei osteta irtiksiä, niin 3 Maraboun suklaalevyä ja pari pussia karkkia korvaa ne.

Vierailija
10/15 |
03.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kehtaa jo tunnustaakin. Ennenvanhaan meni miehen kanssa viikonloppuisin seuraavat setit: Jäätelöä (mitä suklaisempaa, sitä parempaa) yhteensä litra, irtokarkkia puoli kiloa mieheen ja suklaalevy puoliksi. Joskus piti vielä sunnuntaina hakea täydennystä esim. jumbopussi karkkia. Ei olla ylipainoisia kumpikaan, mutta sokeriaddikteja kyllä.



Viime syksynä tajuttiin, kuinka paljon makeaa oikeastaan menee ja olimme 3 kuukautta herkuttomalla. Tammikuu meni vielä herkuitta. Paino ei pudonnut kummallakaan kuin ehkä kilon kaks, mutta yllätys yllätys, oikea ruoka alkoi maistumaan paremmalle. Vireystaso on molemmilla noussut varmaan 100%. Helmikuusta alkaen herkkuja menee enää se jäätelöpaketti/viikonloppu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/15 |
03.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja usein yhdeltä istumalta

Vierailija
12/15 |
03.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin tällöin ostan pussin karkkia tai suklaalevyn. Joskus viikonloppuisin syödään sipsejä ja dippiä :) Tykätään enemmän suolaisesta kuin makeasta...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/15 |
03.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me mennään mieluummin syömään hyvään ravintolaan pitkän kaavan mukaan kahdestaan herkkupäivänä kuin vedetään itsemme ähkyyn keskivertokarkeilla. Itse olen suklaan ystävä ja valitsen aina suklaisimman mahdollisen jälkkärin.

Vierailija
14/15 |
03.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valion sokeriton mansikkapikarijätski ja ehkä Läkerolin sokeriton salmiakkiaski, joka kestää n. viikon kun en halua saada vatsaa sekaisin.



Tunnustan silti, että aikaisemmin olisin myös voinut vetää kilon karkkia viikonlopun aikana. Nykyään pysyn visusti erossa sokerista.



Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/15 |
03.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

meni täs yks päivä kahvin kans fazerin punanen levy iha hujaukses... menee karkkia aika paljon...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi yksi