Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

No eipä tuo Viking Linen Made in China -laiva ollut kummoinen.

Vierailija
22.04.2022 |

Ihan samanlainen kuin ne vanhat.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhat laivat on kivempiä, niissä on tunnelmaa. Tuo oli kuin joku geneerinen ostari.

Vierailija
2/19 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa ehkä hieno juttu on se ulkoalue kesällä. Talvella ankean tyhjä, kun kansibaarit yms. kiinni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei paikkaa mistä katsoa näkymiä ETEENPÄIN !

Pitää mennä ravintolaan tms. että pääsee sellaiselle alueelle. Myöskään ulkokansi ei jatku eteen asti.

 

Vierailija
4/19 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko Turun laivojen konsepti on niin ankea, kun laiva lähtee niin myöhään, jolloin aikaa olla laivalla on vähän, joten kaikki menevät juurikin heti samaan aikaan tungeksimaan ravintoloihin yms.

Vierailija
5/19 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koko Turun laivojen konsepti on niin ankea, kun laiva lähtee niin myöhään, jolloin aikaa olla laivalla on vähän, joten kaikki menevät juurikin heti samaan aikaan tungeksimaan ravintoloihin yms.

Tämä! Olen aina ihmetellyt koko konseptia että laitetaan uusimmat (parhaimmat) laivat sille reitille, jossa niistä on matkustajille pienin mahdollinen ilo.   Hki-Sto reitillä olisi paljon enemmän aikaa nauttia laivasta.

Vierailija
6/19 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siljan symphony ja serenade ovat moninverroin parempia, edellyttäen ettei laivalla ole kahta bussillista parikymppisiä ry@@äpoikia kusemassa ympäri kylpylää henkilökunnan levitellessä käsiä. Sitten ihrapossu maatuskat keräävät buffetissa pöydän täyteen ja syövät yhden sämpylänpuolikkaan. Turussa tätä ongelmaa en ole nähnyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/19 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siljan symphony ja serenade ovat moninverroin parempia, edellyttäen ettei laivalla ole kahta bussillista parikymppisiä ry@@äpoikia kusemassa ympäri kylpylää henkilökunnan levitellessä käsiä. Sitten ihrapossu maatuskat keräävät buffetissa pöydän täyteen ja syövät yhden sämpylänpuolikkaan. Turussa tätä ongelmaa en ole nähnyt.

Joo, täytyy myöntää, että nuo 30 vuotta vanhat Siljan laivat ovat edelleen parempia kuin mikään muu näillä vesillä. Ei tuo Glorykään niitä voita.

Vierailija
8/19 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koko Turun laivojen konsepti on niin ankea, kun laiva lähtee niin myöhään, jolloin aikaa olla laivalla on vähän, joten kaikki menevät juurikin heti samaan aikaan tungeksimaan ravintoloihin yms.

Tämä! Olen aina ihmetellyt koko konseptia että laitetaan uusimmat (parhaimmat) laivat sille reitille, jossa niistä on matkustajille pienin mahdollinen ilo.   Hki-Sto reitillä olisi paljon enemmän aikaa nauttia laivasta.

Turun reitti on kuitenkin se joka ainakin viikkarilla tuo enemmän rahaa pöytään mm. rahdin takia. Siinä yksi syy miksi siihen reittiin panostetaan enemmän, toinen syy se että ko. linjalla saadaan laivoista enemmän "irti" lyhyemmän matkan takia (nopeammin Tukholmaan= useampi edestakainen matka viikossa/laiva)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/19 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa hyvä Gloryssa on samat hyvät parisängyt kuin Gracessa, ja ikkunoita on enemmän.

Vierailija
10/19 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koko Turun laivojen konsepti on niin ankea, kun laiva lähtee niin myöhään, jolloin aikaa olla laivalla on vähän, joten kaikki menevät juurikin heti samaan aikaan tungeksimaan ravintoloihin yms.

Ja se tungos terminaalissa, kun ovet avataan vasta vartti ennen lähtöaikaa!

Helsingin laivoille voi rauhassa kävellä sisään, kun ovet avataa kauan ennen lähtöä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/19 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koko Turun laivojen konsepti on niin ankea, kun laiva lähtee niin myöhään, jolloin aikaa olla laivalla on vähän, joten kaikki menevät juurikin heti samaan aikaan tungeksimaan ravintoloihin yms.

Bilereitti. Lapsiperheet saavat rauhassa nukkua. Päivällä lähtevissä laivoissa bileväki lapsiperheiden seassa, aiheuttaa ongelmia.

N52, useita vuosia laivalla tarjoillut ja karkkia ja viinaa myynyt tax-freessä

Vierailija
12/19 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koko Turun laivojen konsepti on niin ankea, kun laiva lähtee niin myöhään, jolloin aikaa olla laivalla on vähän, joten kaikki menevät juurikin heti samaan aikaan tungeksimaan ravintoloihin yms.

Bilereitti. Lapsiperheet saavat rauhassa nukkua. Päivällä lähtevissä laivoissa bileväki lapsiperheiden seassa, aiheuttaa ongelmia.

N52, useita vuosia laivalla tarjoillut ja karkkia ja viinaa myynyt tax-freessä

Finnjetillä tämä oli ratkaistu näppärästi niin, että pituussuunnassa laivaa tarkastellen hytit olivat toisessa päässä laivaa ja humppapaikat toisessa. Ei siis kantautunut älämölöt nukkujille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/19 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tarvii tohon kinuskiin mennä, kun ei suomalainen työ kelvannut

Vierailija
14/19 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koko Turun laivojen konsepti on niin ankea, kun laiva lähtee niin myöhään, jolloin aikaa olla laivalla on vähän, joten kaikki menevät juurikin heti samaan aikaan tungeksimaan ravintoloihin yms.

Hyvä kommentti. Miksi niiden pitää lähteä niin myöhään? Bilekansaa siellä eniten on niin miksei voi antaa peliaikaa kunnolla?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/19 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koko Turun laivojen konsepti on niin ankea, kun laiva lähtee niin myöhään, jolloin aikaa olla laivalla on vähän, joten kaikki menevät juurikin heti samaan aikaan tungeksimaan ravintoloihin yms.

Ja se tungos terminaalissa, kun ovet avataan vasta vartti ennen lähtöaikaa!

Helsingin laivoille voi rauhassa kävellä sisään, kun ovet avataa kauan ennen lähtöä.

Kas kun se koko laiva täytyy ehtiä siivoamaan noin tunnissa (petaus, imurointi, vessojen pesut yms.). Mitä hyötyä olisi päästää ihmisiä sisään (ja olemaan siivoojien tiellä) vaikkapa heti edellisten matkustajien lähdettyä, kun kuitenkaan niihin hytteihin ei pääse kuin vasta hiukan ennen lähtöä?

Vierailija
16/19 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koko Turun laivojen konsepti on niin ankea, kun laiva lähtee niin myöhään, jolloin aikaa olla laivalla on vähän, joten kaikki menevät juurikin heti samaan aikaan tungeksimaan ravintoloihin yms.

Ja se tungos terminaalissa, kun ovet avataan vasta vartti ennen lähtöaikaa!

Helsingin laivoille voi rauhassa kävellä sisään, kun ovet avataa kauan ennen lähtöä.

Kas kun se koko laiva täytyy ehtiä siivoamaan noin tunnissa (petaus, imurointi, vessojen pesut yms.). Mitä hyötyä olisi päästää ihmisiä sisään (ja olemaan siivoojien tiellä) vaikkapa heti edellisten matkustajien lähdettyä, kun kuitenkaan niihin hytteihin ei pääse kuin vasta hiukan ennen lähtöä?

Juu tiedän kyllä syyn, mutta se on silti ankeaa! Helsingin laivat kivempi juuri tämän vuoksi.

Vierailija
17/19 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koko Turun laivojen konsepti on niin ankea, kun laiva lähtee niin myöhään, jolloin aikaa olla laivalla on vähän, joten kaikki menevät juurikin heti samaan aikaan tungeksimaan ravintoloihin yms.

Hyvä kommentti. Miksi niiden pitää lähteä niin myöhään? Bilekansaa siellä eniten on niin miksei voi antaa peliaikaa kunnolla?

Koska Turun laivojen pitää ehtiä tekemään menopaluumatka 24h:n aikana. Aikaisempi lähtö illalla tarkoittaisi sitä, että se olisi tosi aikaisin aamulla perillä. Sekään ei olisi kivaa.

Vierailija
18/19 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koko Turun laivojen konsepti on niin ankea, kun laiva lähtee niin myöhään, jolloin aikaa olla laivalla on vähän, joten kaikki menevät juurikin heti samaan aikaan tungeksimaan ravintoloihin yms.

Hyvä kommentti. Miksi niiden pitää lähteä niin myöhään? Bilekansaa siellä eniten on niin miksei voi antaa peliaikaa kunnolla?

Koska Turun laivojen pitää ehtiä tekemään menopaluumatka 24h:n aikana. Aikaisempi lähtö illalla tarkoittaisi sitä, että se olisi tosi aikaisin aamulla perillä. Sekään ei olisi kivaa.

öö eihän. se kun on 23h risteily. minustakin aamulaiva lähtee ihan liian aikaisin ja iltalaiva vähän turhan myöhään.

Vierailija
19/19 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koko Turun laivojen konsepti on niin ankea, kun laiva lähtee niin myöhään, jolloin aikaa olla laivalla on vähän, joten kaikki menevät juurikin heti samaan aikaan tungeksimaan ravintoloihin yms.

Ja se tungos terminaalissa, kun ovet avataan vasta vartti ennen lähtöaikaa!

Helsingin laivoille voi rauhassa kävellä sisään, kun ovet avataa kauan ennen lähtöä.

Ja sitten kun Turun laivalle pääsee, eipä hyttiinkään heti pääse, jos hyttien siivous on kesken eli silloin porukka on laukkujensa kanssa aulatiloihin ahtautuneina.

Käytin pääsiäisenä Turun laivoja reittimatkoihin ja ehkä niihin pitäisi suhtautua että mukavuus on onnibussien luokkaa. Elämyksiä voi sitten hakea muualta. Jatkossa tosin teen reittimatkatkin Helsingistä, ei minulla nyt niin kiire ole että säästetyt pari tuntia korvaisivat tuon tungoksen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi seitsemän