Lue keskustelun säännöt.
Monetko lastensynttärit olet perheessäsi järjestänyt?
22.07.2008 |
Mä en ole ihan varma, kun en enää muista vuosien taakse, milloin on ollut pelkät lastenkutsut ja milloin kemut sekä kavereille ja sukulaisille. Ainakin 45 kertaa on kuitenkin synttäreitä juhlittu.
Kommentit (4)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Lapsia on viisi ja noin 12 vuotiaaksi asti on jokaiselle pidetty kotona sekä sukulaisjuhlat ja kaverijuhlat. Sen jälkeen on pidetty pääasiassa kaverijuhlia leffojen, keilailun jne. merkeissä.
Lapsia on 7 ja jokaiselle on kaverisynttärit järjestetty ensimmäisen kerran 4-vuotiaana ja 12-vuotissynttärit ovat olleet viimeiset isommat kaverisynttärit, sitten ovat kutsuneet vain muutaman ystävän.
Sanoisin että 54 kertaa on kaverisynttäreitä järjestetty tähän mennessä.
t. 12 lapsen äiti