Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun mielestä on ihan hirveetä et joku äiti kirjoittaa näin:

Vierailija
19.02.2010 |

helllllouuu hani....vitsi et oon tyytyväinen siihen leikkaukseen...tikit on sulanu hyvin ja tissit näyttää tosi aidoilt...ihanaaa ne on nii mageet....mamma osti muuten mulle tänää miniläppärin ja tietty vaaleenpunasen....ihquuuu hani koska lähetää bilettää....ku viime kerrast on jo nii pitkä aika...hahahah....viikko....mut ei ennen ens perjantaita koska sillon mul on kynsihuolto ni vast sen jälkee en voi lähtee samoil kynsil ku viimex....mut meen nyt moikka rakas soitan sul huomen

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
19.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko sulla varmasti sarkasmifiltteri kytketty paalle? Ja siis kylla tunnen molemmat naista naisista, en edelleenkaan ymmarra miksi mollaat ihmisia taalla? Paitsi jos ap olet Katja, tai joku muu ita-helsingin narkkilumppu, niin sitten ymmarran miksi. #5

Vierailija
2/31 |
19.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko sulla varmasti sarkasmifiltteri kytketty paalle? Ja siis kylla tunnen molemmat naista naisista, en edelleenkaan ymmarra miksi mollaat ihmisia taalla? Paitsi jos ap olet Katja, tai joku muu ita-helsingin narkkilumppu, niin sitten ymmarran miksi. #5

Itseäni sen enempää profiloimatta voin sinulle kertoa,että olen aikuiseksi kasvanut kotiäiti ja teini ikäni olen elänyt silloin kun kuuluukin.

Enkä asu helsingissä saati suomessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
19.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka siellä ircin puolella...hohhoijjaa!!!!!

Vierailija
4/31 |
19.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika järkkyä ;)))

kamalaa kun kakarat lisääntyy eikä siinäkään vaiheessa kasva aikuisiksi.

Vierailija
5/31 |
19.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika järkkyä ;))) kamalaa kun kakarat lisääntyy eikä siinäkään vaiheessa kasva aikuisiksi.

Vierailija
6/31 |
19.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä asu helsingissä saati suomessa.

No voin minakin sinulle kertoa etten myoskaan asu Suomessa ja siita syysta ihmettelenkin miksi ihmeessa lue joidenkin toisten gallerioita, ei mulla ainakaan tulisi mieleen kuluttaa aikaa tollaseen. Ainoastaan saatan kaydan naiden kahden sivuilla koska tunnen molemmat. Tunnetko sinakin siis kenties? Luulisi etta sinulla toisena ulkosuomalaisena olisi kysy nahda suurempi kokonaisuus ja olla tarkertumatta johonkin mita ita helsingin prinsessa kirjoittaa johonkin galleriaan. Mutta ehka se elama expat-kotiaitina ei tuo sinulle sita kykya, saali.

Ja asiasta kolmanteen, uskotko tosiaan etta joku kirurgi laittaisi implantit raskaana olevalle naiselle?? Siinahan potilas nukutetaan leikkauksen ajaksi. Tosi ahdasmielisia olette kaikki arvostelijat muutenkin, se on nyt ihan sama mita joku teille tuntematon kirjoittelee nettiin omalle kaverilleen. Ei tarvitse lukea jos arsyttaa noin paljon. Ja lopettakaa tollainen ihmisten lokerointi, ja niiden mollaaminen jotka ei ela teidan arvojen mukaan. Niin kauan kuin ei rikota lakia niin kukin voi elaa, puhua ja pukeutua juuri niinkuin haluaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/31 |
19.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ottaa noita implantteja ja botoxeja???

Vierailija
8/31 |
19.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä asu helsingissä saati suomessa.

No voin minakin sinulle kertoa etten myoskaan asu Suomessa ja siita syysta ihmettelenkin miksi ihmeessa lue joidenkin toisten gallerioita, ei mulla ainakaan tulisi mieleen kuluttaa aikaa tollaseen. Ainoastaan saatan kaydan naiden kahden sivuilla koska tunnen molemmat. Tunnetko sinakin siis kenties? Luulisi etta sinulla toisena ulkosuomalaisena olisi kysy nahda suurempi kokonaisuus ja olla tarkertumatta

johonkin mita ita helsingin prinsessa kirjoittaa johonkin galleriaan. Mutta ehka se elama expat-kotiaitina ei tuo sinulle sita kykya, saali. Ja asiasta kolmanteen, uskotko tosiaan etta joku kirurgi laittaisi implantit raskaana olevalle naiselle?? Siinahan potilas nukutetaan leikkauksen ajaksi. Tosi ahdasmielisia olette kaikki arvostelijat muutenkin, se on nyt ihan sama mita joku teille tuntematon kirjoittelee nettiin omalle kaverilleen. Ei tarvitse lukea jos arsyttaa noin paljon. Ja lopettakaa tollainen ihmisten lokerointi, ja niiden mollaaminen jotka ei ela teidan arvojen mukaan. Niin kauan kuin ei rikota lakia niin kukin voi elaa, puhua ja pukeutua juuri niinkuin haluaa.


Hän tuskin oli raskaana viestien kirjoitus aikaan huhtikuussa 2009.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/31 |
19.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä mua botoxit ja silikonit haittaa,itsekin laittaisin jos rahaa löytyisi.Ihmetyttää lähinnä tuo kielenkäyttö,ja tyyli puhua toisista lapsista.Se että leikitään jotain ghettobitchiä.

Nämä siis tuntemuksiani äitinä.

Vierailija
10/31 |
19.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä mua botoxit ja silikonit haittaa,itsekin laittaisin jos rahaa löytyisi.Ihmetyttää lähinnä tuo kielenkäyttö,ja tyyli puhua toisista lapsista.Se että leikitään jotain ghettobitchiä. Nämä siis tuntemuksiani äitinä.

no mutta mita jos jattaisit sitten ihan omaan arvoonsa taman ihmisen kirjoitukset varsinkin kun ne ei ole osoitettu sinulle. Anna toisten elaa niinkuin huvittaa, kuitenkin meilla on vain yksi elama. Miksi pitaa kaikki tehda juuri niinkuin muut en ymmarra?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/31 |
19.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selasin tuota albumia ja kyllä pistää mietityttämään. Lapsiraukat! Ei taida olla turvallisesta ja tasapainoisesta perhe-elämästä tietoakaan.







Vierailija
12/31 |
19.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ou Jee iHQDaaaa Ma SiSTa.....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/31 |
19.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

seuraavax kelasin käydä ottaa pylly implantit ja botoxiinhan mul on jo aikakin varattu...toivottavast ne hömppä mammat tulis vast mun toimenpiteiden jälkeen sille elämysmatkalle itiksen ghettoon et oisin ees parhaimmillani....voi että mua naurattaa ne pikku läskikasat ku saapuu vinoine hampaineen ja finninaamoinen rumien oksettavien vitun vitivalkosten pentujensa kanssa......yööööök meinaa oikee laatta lentää sista hyvä hahahahhahaha luuuuuuv ya bebe

Vierailija
14/31 |
19.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälainen ihminen kirjoittaa näin?Käsittääkseni tällä henkilöllä on kohta kolme lasta,mutta teksti on kuin 15-vuotiaan suusta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/31 |
19.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiedan kylla ihan tarkaan keneen ihmiseen talla tekstillasi viittaat ja ko ihminen on todella hyva kaveri ja hyvasydamminen ihminen, en yhtaan arvosta sita etta mollaat hanta talla lailla. Siksi toiseksi tyylista huolimatta hanen jutut ei kylla todellakaan ole tollaisia mita kirjoitit vaan ihan olet omasta paasta olet repinyt noita juttuja. Mene itseesi AP, hapea! Miksi hakut toisia taalla?

Vierailija
16/31 |
19.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella, todella lapsellista haukkua suomalaisia lapsia. Onko se niin hienoa että on mulattilapsia jonkun mielestä??

Vierailija
17/31 |
19.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isäni oli Hondurasistta

Vierailija
18/31 |
19.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

maricon

Vierailija
19/31 |
19.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin liikaa rusketusvoidetta.

Ja aaah niin lapsellisa että :(

Vierailija
20/31 |
19.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että tollasiakin ihmisiä on SUOMESSA!



järkyttävää :(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän yhdeksän