Mun mielestä on ihan hirveetä et joku äiti kirjoittaa näin:
helllllouuu hani....vitsi et oon tyytyväinen siihen leikkaukseen...tikit on sulanu hyvin ja tissit näyttää tosi aidoilt...ihanaaa ne on nii mageet....mamma osti muuten mulle tänää miniläppärin ja tietty vaaleenpunasen....ihquuuu hani koska lähetää bilettää....ku viime kerrast on jo nii pitkä aika...hahahah....viikko....mut ei ennen ens perjantaita koska sillon mul on kynsihuolto ni vast sen jälkee en voi lähtee samoil kynsil ku viimex....mut meen nyt moikka rakas soitan sul huomen
Kommentit (31)
onko sulla varmasti sarkasmifiltteri kytketty paalle? Ja siis kylla tunnen molemmat naista naisista, en edelleenkaan ymmarra miksi mollaat ihmisia taalla? Paitsi jos ap olet Katja, tai joku muu ita-helsingin narkkilumppu, niin sitten ymmarran miksi. #5
Itseäni sen enempää profiloimatta voin sinulle kertoa,että olen aikuiseksi kasvanut kotiäiti ja teini ikäni olen elänyt silloin kun kuuluukin.
Enkä asu helsingissä saati suomessa.
vaikka siellä ircin puolella...hohhoijjaa!!!!!
aika järkkyä ;)))
kamalaa kun kakarat lisääntyy eikä siinäkään vaiheessa kasva aikuisiksi.
aika järkkyä ;))) kamalaa kun kakarat lisääntyy eikä siinäkään vaiheessa kasva aikuisiksi.
Enkä asu helsingissä saati suomessa.
No voin minakin sinulle kertoa etten myoskaan asu Suomessa ja siita syysta ihmettelenkin miksi ihmeessa lue joidenkin toisten gallerioita, ei mulla ainakaan tulisi mieleen kuluttaa aikaa tollaseen. Ainoastaan saatan kaydan naiden kahden sivuilla koska tunnen molemmat. Tunnetko sinakin siis kenties? Luulisi etta sinulla toisena ulkosuomalaisena olisi kysy nahda suurempi kokonaisuus ja olla tarkertumatta johonkin mita ita helsingin prinsessa kirjoittaa johonkin galleriaan. Mutta ehka se elama expat-kotiaitina ei tuo sinulle sita kykya, saali.
Ja asiasta kolmanteen, uskotko tosiaan etta joku kirurgi laittaisi implantit raskaana olevalle naiselle?? Siinahan potilas nukutetaan leikkauksen ajaksi. Tosi ahdasmielisia olette kaikki arvostelijat muutenkin, se on nyt ihan sama mita joku teille tuntematon kirjoittelee nettiin omalle kaverilleen. Ei tarvitse lukea jos arsyttaa noin paljon. Ja lopettakaa tollainen ihmisten lokerointi, ja niiden mollaaminen jotka ei ela teidan arvojen mukaan. Niin kauan kuin ei rikota lakia niin kukin voi elaa, puhua ja pukeutua juuri niinkuin haluaa.
ottaa noita implantteja ja botoxeja???
Enkä asu helsingissä saati suomessa.
No voin minakin sinulle kertoa etten myoskaan asu Suomessa ja siita syysta ihmettelenkin miksi ihmeessa lue joidenkin toisten gallerioita, ei mulla ainakaan tulisi mieleen kuluttaa aikaa tollaseen. Ainoastaan saatan kaydan naiden kahden sivuilla koska tunnen molemmat. Tunnetko sinakin siis kenties? Luulisi etta sinulla toisena ulkosuomalaisena olisi kysy nahda suurempi kokonaisuus ja olla tarkertumatta
johonkin mita ita helsingin prinsessa kirjoittaa johonkin galleriaan. Mutta ehka se elama expat-kotiaitina ei tuo sinulle sita kykya, saali. Ja asiasta kolmanteen, uskotko tosiaan etta joku kirurgi laittaisi implantit raskaana olevalle naiselle?? Siinahan potilas nukutetaan leikkauksen ajaksi. Tosi ahdasmielisia olette kaikki arvostelijat muutenkin, se on nyt ihan sama mita joku teille tuntematon kirjoittelee nettiin omalle kaverilleen. Ei tarvitse lukea jos arsyttaa noin paljon. Ja lopettakaa tollainen ihmisten lokerointi, ja niiden mollaaminen jotka ei ela teidan arvojen mukaan. Niin kauan kuin ei rikota lakia niin kukin voi elaa, puhua ja pukeutua juuri niinkuin haluaa.
Hän tuskin oli raskaana viestien kirjoitus aikaan huhtikuussa 2009.
eikä mua botoxit ja silikonit haittaa,itsekin laittaisin jos rahaa löytyisi.Ihmetyttää lähinnä tuo kielenkäyttö,ja tyyli puhua toisista lapsista.Se että leikitään jotain ghettobitchiä.
Nämä siis tuntemuksiani äitinä.
eikä mua botoxit ja silikonit haittaa,itsekin laittaisin jos rahaa löytyisi.Ihmetyttää lähinnä tuo kielenkäyttö,ja tyyli puhua toisista lapsista.Se että leikitään jotain ghettobitchiä. Nämä siis tuntemuksiani äitinä.
no mutta mita jos jattaisit sitten ihan omaan arvoonsa taman ihmisen kirjoitukset varsinkin kun ne ei ole osoitettu sinulle. Anna toisten elaa niinkuin huvittaa, kuitenkin meilla on vain yksi elama. Miksi pitaa kaikki tehda juuri niinkuin muut en ymmarra?
Selasin tuota albumia ja kyllä pistää mietityttämään. Lapsiraukat! Ei taida olla turvallisesta ja tasapainoisesta perhe-elämästä tietoakaan.
seuraavax kelasin käydä ottaa pylly implantit ja botoxiinhan mul on jo aikakin varattu...toivottavast ne hömppä mammat tulis vast mun toimenpiteiden jälkeen sille elämysmatkalle itiksen ghettoon et oisin ees parhaimmillani....voi että mua naurattaa ne pikku läskikasat ku saapuu vinoine hampaineen ja finninaamoinen rumien oksettavien vitun vitivalkosten pentujensa kanssa......yööööök meinaa oikee laatta lentää sista hyvä hahahahhahaha luuuuuuv ya bebe
Minkälainen ihminen kirjoittaa näin?Käsittääkseni tällä henkilöllä on kohta kolme lasta,mutta teksti on kuin 15-vuotiaan suusta!
tiedan kylla ihan tarkaan keneen ihmiseen talla tekstillasi viittaat ja ko ihminen on todella hyva kaveri ja hyvasydamminen ihminen, en yhtaan arvosta sita etta mollaat hanta talla lailla. Siksi toiseksi tyylista huolimatta hanen jutut ei kylla todellakaan ole tollaisia mita kirjoitit vaan ihan olet omasta paasta olet repinyt noita juttuja. Mene itseesi AP, hapea! Miksi hakut toisia taalla?
Todella, todella lapsellista haukkua suomalaisia lapsia. Onko se niin hienoa että on mulattilapsia jonkun mielestä??
ainakin liikaa rusketusvoidetta.
Ja aaah niin lapsellisa että :(
että tollasiakin ihmisiä on SUOMESSA!
järkyttävää :(
onko sulla varmasti sarkasmifiltteri kytketty paalle? Ja siis kylla tunnen molemmat naista naisista, en edelleenkaan ymmarra miksi mollaat ihmisia taalla? Paitsi jos ap olet Katja, tai joku muu ita-helsingin narkkilumppu, niin sitten ymmarran miksi. #5