Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun mielestä on ihan hirveetä et joku äiti kirjoittaa näin:

Vierailija
19.02.2010 |

helllllouuu hani....vitsi et oon tyytyväinen siihen leikkaukseen...tikit on sulanu hyvin ja tissit näyttää tosi aidoilt...ihanaaa ne on nii mageet....mamma osti muuten mulle tänää miniläppärin ja tietty vaaleenpunasen....ihquuuu hani koska lähetää bilettää....ku viime kerrast on jo nii pitkä aika...hahahah....viikko....mut ei ennen ens perjantaita koska sillon mul on kynsihuolto ni vast sen jälkee en voi lähtee samoil kynsil ku viimex....mut meen nyt moikka rakas soitan sul huomen

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
19.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuntuu vaa luulevan itestään vähän liikoja :(

Vierailija
22/31 |
19.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täydellinen mama tänne: http://www.paleisthenewtan.com/



Joka kuvassa sellainen kultakalasuukin, se on niin kornia :) Mutta uskon että tuo ihminen on vilpittömästi sitä mitä on :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
19.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo neitonen (tai rouva) ei vaikuttanut enää kovin nuorelta, ainakaan kuvien perusteella, siksi kielen käyttö ehkä tuntui niin huvittavalta.

Vierailija
24/31 |
19.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiedan kylla ihan tarkaan keneen ihmiseen talla tekstillasi viittaat ja ko ihminen on todella hyva kaveri ja hyvasydamminen ihminen, en yhtaan arvosta sita etta mollaat hanta talla lailla. Siksi toiseksi tyylista huolimatta hanen jutut ei kylla todellakaan ole tollaisia mita kirjoitit vaan ihan olet omasta paasta olet repinyt noita juttuja. Mene itseesi AP, hapea! Miksi hakut toisia taalla?


Suoraan copy pastella lainasin hänen kirjoituksiaan irc-galleriassa.Jos et minua uskon,voit ihan hyvin itse tarkistaa asian :)

Vierailija
25/31 |
19.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitäpaisti minusta on loukkavaa miten hän haukkuu valkoisia lapsia!

Vierailija
26/31 |
19.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella, todella lapsellista haukkua suomalaisia lapsia. Onko se niin hienoa että on mulattilapsia jonkun mielestä??

TOSI hienoa että mulla on mulattilapsia!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27/31 |
19.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kukas tää on olevinaan?

Vierailija
28/31 |
19.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

taidan tuntea ehkäpä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
29/31 |
19.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://irc-galleria.net/user/_MaRiaM_ lainaamani viestit oli kirjoittanut kaverinsa seinälle



-ap

Vierailija
30/31 |
19.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

intiaanit muumilaaksossa tuolla mammalla. Vaikuttaakin tosi järkevältä ja ihanalta ihmiseltä joo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
31/31 |
19.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä seitsemän