Mun mielestä on ihan hirveetä et joku äiti kirjoittaa näin:
helllllouuu hani....vitsi et oon tyytyväinen siihen leikkaukseen...tikit on sulanu hyvin ja tissit näyttää tosi aidoilt...ihanaaa ne on nii mageet....mamma osti muuten mulle tänää miniläppärin ja tietty vaaleenpunasen....ihquuuu hani koska lähetää bilettää....ku viime kerrast on jo nii pitkä aika...hahahah....viikko....mut ei ennen ens perjantaita koska sillon mul on kynsihuolto ni vast sen jälkee en voi lähtee samoil kynsil ku viimex....mut meen nyt moikka rakas soitan sul huomen
Kommentit (31)
Täydellinen mama tänne: http://www.paleisthenewtan.com/
Joka kuvassa sellainen kultakalasuukin, se on niin kornia :) Mutta uskon että tuo ihminen on vilpittömästi sitä mitä on :)
Tuo neitonen (tai rouva) ei vaikuttanut enää kovin nuorelta, ainakaan kuvien perusteella, siksi kielen käyttö ehkä tuntui niin huvittavalta.
tiedan kylla ihan tarkaan keneen ihmiseen talla tekstillasi viittaat ja ko ihminen on todella hyva kaveri ja hyvasydamminen ihminen, en yhtaan arvosta sita etta mollaat hanta talla lailla. Siksi toiseksi tyylista huolimatta hanen jutut ei kylla todellakaan ole tollaisia mita kirjoitit vaan ihan olet omasta paasta olet repinyt noita juttuja. Mene itseesi AP, hapea! Miksi hakut toisia taalla?
Suoraan copy pastella lainasin hänen kirjoituksiaan irc-galleriassa.Jos et minua uskon,voit ihan hyvin itse tarkistaa asian :)
sitäpaisti minusta on loukkavaa miten hän haukkuu valkoisia lapsia!
Todella, todella lapsellista haukkua suomalaisia lapsia. Onko se niin hienoa että on mulattilapsia jonkun mielestä??
TOSI hienoa että mulla on mulattilapsia!
http://irc-galleria.net/user/_MaRiaM_ lainaamani viestit oli kirjoittanut kaverinsa seinälle
-ap
intiaanit muumilaaksossa tuolla mammalla. Vaikuttaakin tosi järkevältä ja ihanalta ihmiseltä joo.
tuntuu vaa luulevan itestään vähän liikoja :(