Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Taas tätä Suomen tsägää: Venäjän kauppa on meille taloudellisesti tärkeää, mutta EU:n takia joudumme sotkeutumaan myös tuohon Ukrainan konfliktiin
15.02.2022 |
Eihän tässä ole kuin huonoja vaihtoehtoja Suomenkaan kannalta. Suomea itseä en koe tässä mitenkään uhatuksi, mutta taloudellisesti voi olla tosi huonoja vaikutuksia Suomeen tällä tilanteella.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
EU.n tulee tukea niitä jäsenmaita, joille Venäjän kauppa on tärkeää.
Tai sitten Suomi voisi ihsn hyvälöä syyllä hieman sooloilla.