Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Kolmas sairauspäivä menossa
17.11.2009 |
Illalla lapset ottivat kuumelääkkeet ja aamulla klo 5 lämpö oli nuoremmalla 39 ja teinillä 38,8. Yskivät edelleen molemmat ja päätä särkee. Nuorempi otti aamullakin 300mg Buranan ja kuume laski sillä 36,9:ään. Peiton alla ovat, juovat koko ajan ja katselevat elokuvia.
Itselläni lämpö ei ole noussut yli 37 mutta päätä särkee minullakin, kurkkuun ja etenkin rintaan sattuu, yskittää. Olo on melkoisen vetämätön.
Mutta jos näillä mennään niin hyvin pärjätään. :)
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa