Lue keskustelun säännöt.
Onko tänään kaupat normaalisiti auki
Kommentit (7)
Eli on mielestäni aika normaalisti. Miellän nuo sunnuntaiaukiolot vielä aika epänormaaleiksi.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
ainakin tampereen suunnalla sekä linnainmaan uusi citymarket
Isänpäivä nyt on. Tuplapyhä on kun lauantaikin on pyhä ja silloin yleensä sunnuntaina kaupat auki jos ei ole juhlapyhä.
ainakin tampereen suunnalla sekä linnainmaan uusi citymarket
tamperelainen
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Tosin joku pikku-Siwa saattaa olla.