Zalando
Hei auttakaa, oon lukenut et laskulla maksaminen vaikeaa ja mulla danskebank. Kuumottaa sikana ettei mee läpi ja enää ei voi tilausta peruuttaa. Onko muilla onnistunut verkkopankin maksu ettei tuu karhukirjeitä? Ensimmäinen ja viiminen kerta kun tilaan tuolta mitään.
Kommentit (20)
Nyt en ihan ymmärrä. Siis lasku sinulla jo on ja sen maksaminen jännittää? Samalla tavalla se maksetaan kuin sähkölaskukin.
Vierailija kirjoitti:
Nyt en ihan ymmärrä. Siis lasku sinulla jo on ja sen maksaminen jännittää? Samalla tavalla se maksetaan kuin sähkölaskukin.
Ei oo vielä laskua, ilmanen toimitus ja lukenut et tullut jälkeenpäin lasku toimituksesta ja kaikkea kauhutarinoita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt en ihan ymmärrä. Siis lasku sinulla jo on ja sen maksaminen jännittää? Samalla tavalla se maksetaan kuin sähkölaskukin.
Ei oo vielä laskua, ilmanen toimitus ja lukenut et tullut jälkeenpäin lasku toimituksesta ja kaikkea kauhutarinoita.
On vaan sähköpostissa se lasku minkä maksan pian kun tulee tuote
Sinuna soittaisin zalandon asiakaspalveluun huomenna. En ihan ymmärtänyt, missä ongelma on.
(ohis: minä tilasin zalandolta ja postnord tuo. 7 eri pakettia. Eka piti tulla eilen. Onneksi se kuski soitti mulle ennen kuin tuli ovelle. (ilman, että edes olin sitä pyytänyt). Osoite oli nimittäin väärä. Ihan minulle outoon osoitteeseen oli viemässä. Soitin postnordiin. Siellä väittivät zalandon syyksi. Sanoivat, että postnordin järjestelmiä on 2 ja toisessa on oikea ja toisessa väärä osoite. Pyysin lisäämään tietoihin niihin muihin paketteihin, että kuski soittaa ensin. Tänään tuli 3 pakettia ja se eilinen myös. Kuski ei soittanut. Onneksi oikea osoite sentään.)
Vierailija kirjoitti:
Sinuna soittaisin zalandon asiakaspalveluun huomenna. En ihan ymmärtänyt, missä ongelma on.
(ohis: minä tilasin zalandolta ja postnord tuo. 7 eri pakettia. Eka piti tulla eilen. Onneksi se kuski soitti mulle ennen kuin tuli ovelle. (ilman, että edes olin sitä pyytänyt). Osoite oli nimittäin väärä. Ihan minulle outoon osoitteeseen oli viemässä. Soitin postnordiin. Siellä väittivät zalandon syyksi. Sanoivat, että postnordin järjestelmiä on 2 ja toisessa on oikea ja toisessa väärä osoite. Pyysin lisäämään tietoihin niihin muihin paketteihin, että kuski soittaa ensin. Tänään tuli 3 pakettia ja se eilinen myös. Kuski ei soittanut. Onneksi oikea osoite sentään.)
Täsmennän, että zalandolla en sitten soittanut.
Miksi lasku ei mene läpi. Sinulla on siis sähköpostissa lasku.
Onko vika pankissasi.
Ihan normaalisti on maksut onnistuneet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt en ihan ymmärrä. Siis lasku sinulla jo on ja sen maksaminen jännittää? Samalla tavalla se maksetaan kuin sähkölaskukin.
Ei oo vielä laskua, ilmanen toimitus ja lukenut et tullut jälkeenpäin lasku toimituksesta ja kaikkea kauhutarinoita.
Sähköpostissa on maksutiedot. Viimeksi eilen poimin sieltä tarvitsemat rivit, tilinro, viestikenttään liitettävä numerorimpsu ja maksettava summa. Ei sen kummempaa.
En ymmärtänyt. Mutta kyllä heilläkin on asiakaspalvelu mistä he vastaavat suht nopsaan. Kysy sieltä.
Kertaakaan ei ole ollut ongelmaa laskun kanssa ja tilaan käytännössä kaiken tuolta. Nykyisin maksan suoraan tilatessa. Ennen lasku tuli ainakin tilauksen mukana, ei erikseen postissa. En oikein tajua mikä ongelmasi on.
Niillähän on se 100 päivää aikaa palauttaa tuote... ja niitä tavaroita mitä et pidä ei tarvitse maksaa. Eli jos nyt vaikka pankkisi lakkaisi toimimasta tms niin senkus palautat ne rytkyt mitä tilasit etkä joudu mihinkään ongelmiin. Jos siis tosiaan laskulla tilasit.
Okei, kiitos kaikille vastanneille. Panikoin siis turhaan kun lukenut huonoja kokemuksia. Maksan ja that's it kun saan paketin ja maksuaikaa se 30 päivää. Juu on ensimmöinen kerta tämä :D ongelma oli vain ettei tuu jälkeenpäin mitää muistutuksia vaikka maksanut
Minulle on monta kertaa tullut muistutus sähköpostiin maksamattomasta summasta 3,95 ja tämä on siis "pitkän matkan toimitus" eli siis ovelat toimituskulut mitä ovat keksineet alkaa periä, näitä ei kuitenkaan lue koskaan siinä itse laskussa vaikka tilatessa se on lukenut loppusummassa.. no eipä siinä, maksan sen silloin pois kun muistutus tulee. En vaan ymmärrä miksei se voi lukea siinä laskulla.
Vierailija kirjoitti:
Minulle on monta kertaa tullut muistutus sähköpostiin maksamattomasta summasta 3,95 ja tämä on siis "pitkän matkan toimitus" eli siis ovelat toimituskulut mitä ovat keksineet alkaa periä, näitä ei kuitenkaan lue koskaan siinä itse laskussa vaikka tilatessa se on lukenut loppusummassa.. no eipä siinä, maksan sen silloin pois kun muistutus tulee. En vaan ymmärrä miksei se voi lukea siinä laskulla.
Minä jätän nämä pitkän matkan -tuotteet aina ostamatta, pääsee helpoimmalla :D
Vierailija kirjoitti:
Minulle on monta kertaa tullut muistutus sähköpostiin maksamattomasta summasta 3,95 ja tämä on siis "pitkän matkan toimitus" eli siis ovelat toimituskulut mitä ovat keksineet alkaa periä, näitä ei kuitenkaan lue koskaan siinä itse laskussa vaikka tilatessa se on lukenut loppusummassa.. no eipä siinä, maksan sen silloin pois kun muistutus tulee. En vaan ymmärrä miksei se voi lukea siinä laskulla.
Mikä on pitkän matkan toimitus?tuleeko toi jos tilannut pk seuddulle r kioskiin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulle on monta kertaa tullut muistutus sähköpostiin maksamattomasta summasta 3,95 ja tämä on siis "pitkän matkan toimitus" eli siis ovelat toimituskulut mitä ovat keksineet alkaa periä, näitä ei kuitenkaan lue koskaan siinä itse laskussa vaikka tilatessa se on lukenut loppusummassa.. no eipä siinä, maksan sen silloin pois kun muistutus tulee. En vaan ymmärrä miksei se voi lukea siinä laskulla.
Mikä on pitkän matkan toimitus?tuleeko toi jos tilannut pk seuddulle r kioskiin?
Varaston sijainti määrittelee tuon. Ei se mihin tuotteet on tilattu.
Jos ongelmia tulee niin yhteyttä vain asiakaspalveluun. Saa nopeasti apua ja korjaavat jos jotain ongelmia on tullut. Kannattaa mieluiten maksaa niillä viitteillä mitä on omalla asiakassivulla tilaushiedoissa. Se paketin viite voi olla väärässä silloin jos tuotteita on tullut yhdestä tilauksesta useammassa erässä.
Vierailija kirjoitti:
Jos ongelmia tulee niin yhteyttä vain asiakaspalveluun. Saa nopeasti apua ja korjaavat jos jotain ongelmia on tullut. Kannattaa mieluiten maksaa niillä viitteillä mitä on omalla asiakassivulla tilaushiedoissa. Se paketin viite voi olla väärässä silloin jos tuotteita on tullut yhdestä tilauksesta useammassa erässä.
Jees kiitti, asia ok. Kiitos. Ei kysyttävää enää :)
Mitä? Itselläni ainakin onnistunut ihan hyvin laskulla tilaaminen ja laskun maksaminen