Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Korona-aika ja lääkäri juoksuttaa
Hohhoijakkaa
25.11.2021 |
Ihmettelen, eikö mun lääkärillä ole mitään järkeä päässä, kun nyt viimeisimmän puolen vuoden sisällä on juoksuttanut mua vast.otolla milloin mistäkin pikku syystä. Myös psyk.hoitajan tapaamisia on lisätty, vaikka tilanteeni on pysynyt stabiilina jo monta vuotta.
Jotenkin turhauttavaa, kun pitää lähteä tuonne sairaalaympäristöön huvikseen pyörimään, kun ehdottamani etäpalaverit eivät yhtäkkiä olekaan hyvä idea. Rauhallisempaan korona-aikaan nekin olivat järjestettävissä. Missä äly?
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa