Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Joko on Linnan juhlien kutsu tupsahtanut postista?
06.11.2009 |
Esimieheni tuolla juuri yllättyneenä omansa avasi:-)
Kommentit (2)
Mennään joka vuosi, mies on kansanedustaja. Puku vielä harkinnassa, kahden välillä nyt mietin että kumman laitan. Muuten ei enää jännitä yhtään kun on jo tuttu paikka jne.
Mennään joka vuosi, mies on kansanedustaja. Puku vielä harkinnassa, kahden välillä nyt mietin että kumman laitan. Muuten ei enää jännitä yhtään kun on jo tuttu paikka jne.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Mennään joka vuosi, mies on kansanedustaja. Puku vielä harkinnassa, kahden välillä nyt mietin että kumman laitan. Muuten ei enää jännitä yhtään kun on jo tuttu paikka jne.