Lue keskustelun säännöt.
Lapsi vie opelle lahjaksi mummoltansa perityn Cameekorun. Mitä mieltä?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.
Kirjaudu sisään
Kiva lahja sinänsä, mutta yksinään vähän... no valju. Löytyiskö teiltä hopea-aterimia tms siihen lisäksi? Jos lapsesi on saanut sellaisen lusikan, jossa on hänen nimensä (kastelahjana) niin se voisi olla myös hyvä, koska nimestä aina muistaisi keneltä se on tullut! :) Mutta joo, tuo koru on loistava OSA lahjaa!