Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsi vie opelle lahjaksi mummoltansa perityn Cameekorun. Mitä mieltä?

Vierailija
04.12.2009 |

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
04.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva lahja sinänsä, mutta yksinään vähän... no valju. Löytyiskö teiltä hopea-aterimia tms siihen lisäksi? Jos lapsesi on saanut sellaisen lusikan, jossa on hänen nimensä (kastelahjana) niin se voisi olla myös hyvä, koska nimestä aina muistaisi keneltä se on tullut! :) Mutta joo, tuo koru on loistava OSA lahjaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän yksi