Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Voiko mitään tehdä/valittaa johonkin, jos homeinen rakennus aiheuttaa hajuhaittoja lähiympäristöön?
10.09.2021 |
Lähes tulkoon naapurissani on suurehko huonokuntoinen hallirakennus jonka ulkoseinät ovat tumman homepilkun peitossa. Siitä lähtevä haju on kamala ja henkeä ahdistava, varsinkin sateen jälkeen ja haisee jopa yli sadan metrin päähän. Kyseessä on taajama-alue.
Voiko asialle tehdä mitään? Vai täytyykö vain sietää löyhkää tai muuttaa h*lvettiin?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Kunnan terveystarkastajaan yhteys.