Muumit Siljan laivoille alkuviikoksi! Loistava uusi idea!
Eilisen naisten diilijoukkueen tuore idea!
Ja miehet, nuo luovat ja dynaamiset uroot, heidän idea oli uusi hyljelogo!
Näillä keksinnöillä Tallink-Silja saisi monikertaistettua alkuviikon matkustajamäärät. Eihyvääpäivää!
Kommentit (14)
..voiks oikeesti noin monen naisen joukosta olla löytymättä edes yhtä, joka olisi joskus viime vuosina käynyt risteilemässä Siljalla. En kyl usko... Voihan se olla, että joku ties ja nauro mielessään, kun se epämiellyttävä Luumi nolasi itsensä herra isoherran edessä... :D
Kyllä irtosi hyvät naurut tänään työpaikalla.
Oli siinä naisten hommassa edes jotain järjestelmällisyyttä ja focusoitumista ja lopulta hoitivat sen edes jotenkin, kun yhdistivät kankean aasinsillan kautta sen Itämeren suojelun ja muumit. Niillä sentään yli yksi kärki siinä hommassa. Mut tosiaan jos tuli vahingossa se muumi, että ei kukaan tiennyt tai edes se haastattelemassa käynyt porukka huomannut että laiva oli parasta aikaakin täynnä muumiteemaa.
Mutta ne ukot, ei herra jumala sentään sitä koheltamista. Noin vaan kerralla koko Silja uusiksi logoa myöten - mikähän mainostoimisto sen suostui niille kaivamaan jostain clipartista.
Minusta tää kotimainen versio on kyllä ollut tosi viihdyttävä. Hjallis on todella vittumainen, paljon rankempi kuin Trump.
liike-elämän kärkikastia, mutta he eivät pysty edes peruskoulun kaupallisten aineiden oppilastöiden veroisiin suorituksiin. Noloa. Ja se kauhea uho ja voiton tuuletus. Hölmöt.
emme harrasta ruotsinlaivoja, mutta siljan muumimainontaa on nähnyt lähes päivittäin sanomalehdissä, tv:ssä jne
Kummia bisnesnaisia kun eivät tiedotusvälineitä seuraa
että ne tosiaan olisi keksinyt huippuidean, muistan nimittäin ihan hiljattain nähneeni noita "Muumit itämerellä" mainoksia, enkä tiennyt että idea olisi jo vanhempi. Eli aattelin että aika mahtavaa, keksivät jotain mikä on nyt sitten käytössä....
No, kävi sitten ilmi, että eihän se noin mennyt. Todella kummaa etteivät sitten silmiä korvia pitäneet laivalla auki. Tosi hyvä idea oli kumminkin niiltä naisilta lähteä haastattelemaan laivan asiakkaita, eikö ne mitään sieltä tulleita ideoita sitten ollenkaan jalostaneet?
Miesten homma vaikutti ihme touhottamiselta, etenkin se, että yritettiin kysyä firman sisältä, vaikka tehtävänä oli keksiä uusia ideoita. Mikseiköhän ne kehittäneet jotain liikematkustusideaa, sellainen jotenkin kuin olisi leijunut ilmassa?
jotain kauppistermejä ja käsitteitä. Yrittivät kai tehdä vaikutuksen - ja tekivätkin, mutta eivät sellaista, kuin toivoivat. Ja voi että mä inhosin sitä naisten kömpelöä tuuletusta voiton jälkeen. Typeriä tätejä.
Kun tehtävänä oli keksiä uusia ideoita, niin miehet vyöryttivät puppusanageneraattorista "key selling point"ian ym. luennointia, jota markkinointi-ihmiset muka eivät tuntisi...
Oli se Jethro kyllä aika onneton, mutta niin oli se Arikin joka potkut sai. Molemmat todella täynnä itteään, ja pahinta se, etteivät edes tuntuneet tajuavan missä meni pieleen. Se yksi tummatukkainen rillipää näytti jotain ymmärtävän, mutta en käsitä miksi toi Diilin homma menee noin, että joku on "projektipäällikkö" ja yksin päättää ja muut ei muka saa suutaan avata. Sitten johtoryhmässä kuitenkin hiillostetaan, että miksette sanoneet mitään?
mun mielestä se silmälasipäinen kaveri yrittää piilotella takavasemmalla ettei herättäisi huomiota. Pitäisi enemmän nousta framille jos haluaa asiansa kuuluviin.
En tiennytkään että se on tuollainen hupiohjelma :)
Se nuori, silmälasipäinen mies on aivan törkeän hyvännäköinen..silmä lepää... :P
Ja te kökitte jossain vanhainkodin ylipaikalla paskoissanne.
Ei ihme, että on aikaa käyttää tollasen humpuukiohjelman tekemiseen.