Sadepäivän puuhalista
Tänne kaikki palstalaiset kertomaan parhaat sadepäivän puuhat tylsyyteen :)
Kommentit (48)
Vierailija kirjoitti:
Rakennan kasvihuonetta
Ongin ja virvelöin
Värjään lankoja kasveilla
Miksi et osta valmista kasvihuonetta? Miksi et hae kalaa lihatiskiltä? Valmiiksi värjättyjä lankojakin löytyy kaupasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakennan kasvihuonetta
Ongin ja virvelöin
Värjään lankoja kasveillaMiksi et osta valmista kasvihuonetta? Miksi et hae kalaa lihatiskiltä? Valmiiksi värjättyjä lankojakin löytyy kaupasta.
lue alotus, luuseri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakennan kasvihuonetta
Ongin ja virvelöin
Värjään lankoja kasveillaMiksi et osta valmista kasvihuonetta? Miksi et hae kalaa lihatiskiltä? Valmiiksi värjättyjä lankojakin löytyy kaupasta.
lue alotus, luuseri
Kaupassa voi käydä luuseri. Miksi tehdä itse ja esittää että eletään keskiajalla vain siksi että sataa. Kas kun ei joku ala voita kirnuamaan ja kestopikkuhousunsuojia ompelemaan.
Kuole tylsyyteen. Ei sateella pidä tehdä yhtään mitään. Olla vaan ja maata joko sohvalla tai sängyssä.
Ompelukone esille! Pienensin juuri kaksi mekkoa ja kolme puseroa, koska olen laihtunut 15 kg. Vielä riittää pienennettäviä vaatteita, mutta vaihtelun vuoksi voisin ommella lapsenlapsille jotain.
Kiva ketju!
- luin tosi kiinnostavaa Sophia Janssonin kirjoittamaa kirjaa
- vaihdoin lakanat
- ompelin napin yhteen paitaan
- katsoin hauskan leffan Netflixistä (Office Romance)
- kävin Rustassa ja ostin partsille uudet matot ja laitoin ne paikoilleen
- trimmasin koiran korva- ja tassukarvat
- laitoin sämpylätaikinan kohoamaan
- illalla meen leffaan
Metsäkävelyllä mimmin kanssa, "sattumalta" heinälato pellon laidalla, sadehousut polviin, takaapäin lanteista kiinni ja.. tykkäsi kovasti.
Yle radio suomi enska.