Yrittäjä, ÄLÄ kontaktiin asiakasta tekstarilla. Antaa tosi epäammattimaisen kuvan
Sain tänään tekstarin eräästä paikasta ja voin sanoa, että ihmettelin kovin enkä todellakaan tykkää, että yrityksistä laitetaan tekstaria. No ei se paikka miltään ammattimaisuuden perikuvalta vaikutakaan, mutta tuo tekstari oli kyllä silti sellainen asia mitä en odottanut. Jätän aina mahdollisimman lyhyeen tuollaiset tekstarikeskustelut.
Kommentit (37)
Usein nämä viestit ovat vielä täynnä kirjoitusvirheitä.
Täytyypi sanoa terveyskeskukselle että lopettaa tekstailun kun se on epäammattimaista... Tervetuloa tähän päivään. Tekstiviesti on se oikea tapa ottaa yhteyttä. Asiakas voi sitten itse päättää yhteydenotto ajankohdan jos on tarvetta.
Ne tekstarit on mainoksia, ei se yrittäjä itse niitä näpyttele. Ja jos jättää tarjouspyynnön, mutta ei vastaa puhelimeen, niin tekstari on usein seuraava yritys ottaa yhteyttä.
Jotenkin kaipaan aikaa, kun yritykset olivat oikeasti asiallisia ja ammattimaisia. Nykyään yrittäjät päivittelevät someen tyyliin "mahtava kesäale käynnissä, paljon tuotteita jopa -50 %! 🤩😍🥳 Tervetuloa shoppailemaan! 😃❤️💝💖💚💙🤎🖤"
Ja mistään ei enää tarvitse tietää oikeastaan mitään, ammattimaisuus erittäin kaukana nykytouhusta. Ollaan asiakkaiden bestiksiä ja jopa v...llaan henkilökohtaisesti. En todellakaan pidä nykymeiningistä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ne tekstarit on mainoksia, ei se yrittäjä itse niitä näpyttele. Ja jos jättää tarjouspyynnön, mutta ei vastaa puhelimeen, niin tekstari on usein seuraava yritys ottaa yhteyttä.
Juu no ei ollut mikään mainos, pidätkö minua aivan idioottina? Vastasi kysymykseeni, jonka olin lähettänyt aiemmin.
Vierailija kirjoitti:
Täytyypi sanoa terveyskeskukselle että lopettaa tekstailun kun se on epäammattimaista... Tervetuloa tähän päivään. Tekstiviesti on se oikea tapa ottaa yhteyttä. Asiakas voi sitten itse päättää yhteydenotto ajankohdan jos on tarvetta.
KYSE ON HENKILÖKOHTAISESTA VIESTINNÄSTÄ, EI MISTÄÄN AJANVARAUSTEKSTARISTA, ääliö!!!
Kyllä minusta on hyvä, että yrittäjä viestii tekstarilla jos on jotakin asiaa. En kanna puhelinta koko ajan mukanani enkä soittele takaisin minulle soitettuihin numeroihin jos eivät ole tuttuja.
Niin ja minä en ikinä ota tekstarilla yhteyttä yhteenkään yritykseen. Ainoastaan autokauppoihin saatan laittaa Whatsapp-viestiä, koska itse mainostavat sitä vaihtoehtoa ja inhoan puheluita. Muuten otan aina yhteyttä sähköpostitse tai joskus soitan, vaikka sitä inhoankin.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minusta on hyvä, että yrittäjä viestii tekstarilla jos on jotakin asiaa. En kanna puhelinta koko ajan mukanani enkä soittele takaisin minulle soitettuihin numeroihin jos eivät ole tuttuja.
Et ole sellaiseen asiaan kuin sähköposti perehtynyt????
Tekstarit ovat oiva tapa viestiä asiakkaille.
Hankkija on myynyt minulle kymmeniä kuutioita öljyä tekstareiden avulla.
Viesti tarjouksesta, soittokierros toimittajille, tilaus parhaan tarjouksen tehneelle.
Assburger kirjoitti:
Tekstarit ovat oiva tapa viestiä asiakkaille.
Hankkija on myynyt minulle kymmeniä kuutioita öljyä tekstareiden avulla.
Viesti tarjouksesta, soittokierros toimittajille, tilaus parhaan tarjouksen tehneelle.[/quote
Voi v... I D I o o t t I. Kyse on HENKILÖKOHTAISESTA VIESTINNÄSTÄ. TYYLIIN: Hei, olit ottanut yhteyttä asiasta x. Blaablaablaa.
NUO ASIAT HOIDETAAN SÄHKÖPOSTITSE. ENSIN VOI SOITTAA, JOS ASIAKAS EI VASTAA NIIN SÄHKÖPOSTIA PERÄÄN. EI MITÄÄN HITON TEKSTARIA.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minusta on hyvä, että yrittäjä viestii tekstarilla jos on jotakin asiaa. En kanna puhelinta koko ajan mukanani enkä soittele takaisin minulle soitettuihin numeroihin jos eivät ole tuttuja.
Et ole sellaiseen asiaan kuin sähköposti perehtynyt????
Nykyaikana ihmiset tsekkaavat s-postin perin harvoin, jotkut eivät käytännössä sitä edes käytä.
Some on vienyt s-postin aseman muilta, paitsi päivittäin toimistotyötä tekeviltä.
Minulle tulee tosi ahdistava olo siitä, että ventovieraat yrittäjät lähestyvät minua noin henkilökohtaisesti. Tulee heti fiilis, että seuraavaksi alkavat käyttämään minua whatsapissa ja googlettamaan numeroani ja ties mitä kaikkea.
Sähköposti ja puhelu ovat asiallisia tapoja viestiä asiakkaille, that’s it!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täytyypi sanoa terveyskeskukselle että lopettaa tekstailun kun se on epäammattimaista... Tervetuloa tähän päivään. Tekstiviesti on se oikea tapa ottaa yhteyttä. Asiakas voi sitten itse päättää yhteydenotto ajankohdan jos on tarvetta.
KYSE ON HENKILÖKOHTAISESTA VIESTINNÄSTÄ, EI MISTÄÄN AJANVARAUSTEKSTARISTA, ääliö!!!
NO KUULE DEITTAILU EI KUULU MUUTA KUIN MAKSULLISILLE. LOPETA YRITTÄJÄN AHDISTELU!
Assburger kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minusta on hyvä, että yrittäjä viestii tekstarilla jos on jotakin asiaa. En kanna puhelinta koko ajan mukanani enkä soittele takaisin minulle soitettuihin numeroihin jos eivät ole tuttuja.
Et ole sellaiseen asiaan kuin sähköposti perehtynyt????
Nykyaikana ihmiset tsekkaavat s-postin perin harvoin, jotkut eivät käytännössä sitä edes käytä.
Some on vienyt s-postin aseman muilta, paitsi päivittäin toimistotyötä tekeviltä.
Juurikin näin. Sähköpostia katson ehkä pari kertaa viikossa, puhelinta sentään päivittäin.
Assburger kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minusta on hyvä, että yrittäjä viestii tekstarilla jos on jotakin asiaa. En kanna puhelinta koko ajan mukanani enkä soittele takaisin minulle soitettuihin numeroihin jos eivät ole tuttuja.
Et ole sellaiseen asiaan kuin sähköposti perehtynyt????
Nykyaikana ihmiset tsekkaavat s-postin perin harvoin, jotkut eivät käytännössä sitä edes käytä.
Some on vienyt s-postin aseman muilta, paitsi päivittäin toimistotyötä tekeviltä.
Tyhmyydestä sakotetaan. Minä tsekkaan sähköpostin joka ikinen päivä monta kertaa päivässä (koska saan paljon viestejä.) Jos en tsekkaa, se on oma mokani.
Kumpi tämä on, miekkosnainen vai äitihullu? Kierrokset ainakin nousee kiitettävästi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täytyypi sanoa terveyskeskukselle että lopettaa tekstailun kun se on epäammattimaista... Tervetuloa tähän päivään. Tekstiviesti on se oikea tapa ottaa yhteyttä. Asiakas voi sitten itse päättää yhteydenotto ajankohdan jos on tarvetta.
KYSE ON HENKILÖKOHTAISESTA VIESTINNÄSTÄ, EI MISTÄÄN AJANVARAUSTEKSTARISTA, ääliö!!!
NO KUULE DEITTAILU EI KUULU MUUTA KUIN MAKSULLISILLE. LOPETA YRITTÄJÄN AHDISTELU!
Onko sinulla kaikki ihan ok? Kysyin erittäin asiallisen kysymyksen enkä edes suoraan yrittäjältä itseltään, vaan viesti välitettiin eteenpäin.😂😂😂
Ap vois painua helvettiin huutamasta
V... uusi puhelin!!! Älä KONTAKTOI