Mielipiteenne nimestä Daniela?
Mitä olette mieltä? Onko liian lähellä pojan nimeä Daniel?
Kommentit (12)
Tunnen yhden Danielan. Aivan ihana nainen.
Ihan ok, ehkä vähän laimeahko tai mitään sanomaton nimi.
On, on liian lähellä. Laita vaikka Petteriina tai Santeriina.
Suomessa 2860 on saanut tämän nimen.
Vierailija kirjoitti:
Ihan ok, ehkä vähän laimeahko tai mitään sanomaton nimi.
Pojalle Daniel on ihan ok, mutta tytölle ei. Ai niin, siinä oli joku aa lopussa, ei sitä kukaan huomannut.
Vierailija kirjoitti:
Suomessa 2860 on saanut tämän nimen.
Voi raukkoja.
Tulee mieleen joku vanukas- tai keksimerkki.
Vierailija kirjoitti:
On, on liian lähellä. Laita vaikka Petteriina tai Santeriina.
Kauhisteletko myös Lauraa tai Paulaa?
Kaunis nimi. En ehkä antaisi täysin suomenkieliselle lapselle, mutta makuasia.
Hyi olkoon mikä nimi