Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen raskaana 19. viikolla. Miksi minun pitäisi olla huolissani sikainfluenssasta?

Vierailija
11.08.2009 |

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
11.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korkeakuumeinen (yli 39 astetta) monipäiväinen virusinfektio vaikuttaa sikiön kehitykseen. Keskiraskaudessa vaarat kohdistuvat lähinnä aivojen poimuuntumiseen ja aivojen lohkojen kehitykseen. Vaikeat kehityshäiriöt tässä vaiheessa aiheuttavat keskivaikeaa tai vaikeaa kehitysvammaisuutta sikiölle.



Lisäksi olet itse suuremmassa riskissä saada jälkitauteja koska immuunipuolustuksesi on heikentynyt raskauden vuoksi.



Nämä sanottuani sanon vielä: huolissaan voi ja saa olla mutta ei paniikissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla