Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Suosittele kaasugrilliä, weber olisi varmana hyvä mutta kallis.

Vierailija
11.04.2021 |

Miksi

Kommentit (177)

Vierailija
161/177 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä se kuuluisa maanantaimoodi?

Vierailija
162/177 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä nyt Napoleon. Paremmat tehot kun Weberissä. Taidan tykätä tästä enemmän kun Weberistä.  Meidän rivareissa hiiligrillin käyttö kielletty. Muelestäni kaasugrillit mennyt eteenpäin ja itse en vanhaa grilliä käytä vaan päivitän välillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/177 |
11.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään tajua.

Vierailija
164/177 |
12.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidä pyydä

Vierailija
165/177 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja nettitrollihan tarkoittaa ihmistä joka on eri mieltä kanssasi

Vierailija
166/177 |
16.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei, anna mennä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
167/177 |
16.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan täyspäinen suosittele kaasugrilliä. Puuhiiltä vaan kehiin niin alkaa tulla hyvää.

Vierailija
168/177 |
18.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kestä näitä uusavuttomia ihmisiä voi luoja taas.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
169/177 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sä ap siis teit siellä Hesessä?

Vierailija
170/177 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

KAASUGRILLI EI OLE GRILLI!!! KUTEN EI SÄHKÖGRILLIKÄÄN!!!

NE OVAT KYPSENTIMIÄ. JOILLA EI OLE MITÄÄN TEKEMISTÄ GRILLAAMISEN KANSSA!!!

KATSOKAA OIKEITA HIILI/PUU GRILLEJÄ, KUTEN HIBACHI, HASADO, KAMADO TAI AMWRIKKALAISTYYPPISET BBQ-GRILLIT!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
171/177 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko weberillä keittää kahvia?

Vierailija
172/177 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä Napoleon. Tykkään enemmän kuin Weberistä. Lämmin hetkessä ja enemmän tehoa kuin Weberissä. Tänä kesänä hankittu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
173/177 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

KAASUGRILLI EI OLE GRILLI!!! KUTEN EI SÄHKÖGRILLIKÄÄN!!!

NE OVAT KYPSENTIMIÄ. JOILLA EI OLE MITÄÄN TEKEMISTÄ GRILLAAMISEN KANSSA!!!

KATSOKAA OIKEITA HIILI/PUU GRILLEJÄ, KUTEN HIBACHI, HASADO, KAMADO TAI AMWRIKKALAISTYYPPISET BBQ-GRILLIT!

Meidän rivareissa hiilten käyttö kielletty. Ei sovellu kaikkialle. Tupruttaa myös savua joka haittaa naapureita.

Vierailija
174/177 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

KAASUGRILLI EI OLE GRILLI!!! KUTEN EI SÄHKÖGRILLIKÄÄN!!!

NE OVAT KYPSENTIMIÄ. JOILLA EI OLE MITÄÄN TEKEMISTÄ GRILLAAMISEN KANSSA!!!

KATSOKAA OIKEITA HIILI/PUU GRILLEJÄ, KUTEN HIBACHI, HASADO, KAMADO TAI AMWRIKKALAISTYYPPISET BBQ-GRILLIT!

Grilli on paahdin, jossa grillataan ruokaa. Korkea lämpö nopeasti kypsentää ruoan, tavallisesti ilman rasvaa. Grillissä ruoka kypsennetään paistoritilällä, jossa liika rasva tippuu pois. Paahdettaessa käytetään säteilylämpöä, mutta pariloitaessa ruoka kypsytetään parilan kuumalla pinnalla.


grilli mikä grilli, käytetystä polttoaineesta riippumatta, kunhan paahtaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
175/177 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaasulla ne kaikki paistaa. Eli aivan sama tulos on ostat minkä vain.

Samanlaisia haaleita makkaroita niillä kaikilla saa.

Vierailija
176/177 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Weber on tosiaan kallis mutta laadukas ja varaosien saatavuus erinomainen, joten käyttöikää voi luvata helposti ainakin toistakymmentä vuotta. Jostakin honkkarin halpisrutkusta vähintäänkin ruostuu polttimot puhki jo muutamassa kesässä ja sitten on uuden hankinta edessä.

Honkkaria ei enää ole sorry siitä.

Vierailija
177/177 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meidän Weber on palvellut 19 kesää ja on yhä kuin uusi. Muilla merkeillä olisi pitänyt vaihtaa ainakin kerran, jos ei kaksi. Koko elinkaarella mitattuna halvemnaksi tulee Weber.

Mietin samaa. Oikeasti laadukas merkkituote voi olla hintansa väärti jos sitä oikeasti käyttää seuraavat 20-50 vuotta. 

Mutta jos grillaa pari kertaa kesässä ja ehkä muuttaa pian jo pois omakotitalosta niin kalliin vihreän munan tai Weberin funktioksi jää näyttää että rahaa on.