Suosittele kaasugrilliä, weber olisi varmana hyvä mutta kallis.
Kommentit (177)
Meillä nyt Napoleon. Paremmat tehot kun Weberissä. Taidan tykätä tästä enemmän kun Weberistä. Meidän rivareissa hiiligrillin käyttö kielletty. Muelestäni kaasugrillit mennyt eteenpäin ja itse en vanhaa grilliä käytä vaan päivitän välillä.
ja nettitrollihan tarkoittaa ihmistä joka on eri mieltä kanssasi
Kukaan täyspäinen suosittele kaasugrilliä. Puuhiiltä vaan kehiin niin alkaa tulla hyvää.
En kestä näitä uusavuttomia ihmisiä voi luoja taas.
Mitä sä ap siis teit siellä Hesessä?
KAASUGRILLI EI OLE GRILLI!!! KUTEN EI SÄHKÖGRILLIKÄÄN!!!
NE OVAT KYPSENTIMIÄ. JOILLA EI OLE MITÄÄN TEKEMISTÄ GRILLAAMISEN KANSSA!!!
KATSOKAA OIKEITA HIILI/PUU GRILLEJÄ, KUTEN HIBACHI, HASADO, KAMADO TAI AMWRIKKALAISTYYPPISET BBQ-GRILLIT!
Voiko weberillä keittää kahvia?
Meillä Napoleon. Tykkään enemmän kuin Weberistä. Lämmin hetkessä ja enemmän tehoa kuin Weberissä. Tänä kesänä hankittu.
Vierailija kirjoitti:
KAASUGRILLI EI OLE GRILLI!!! KUTEN EI SÄHKÖGRILLIKÄÄN!!!
NE OVAT KYPSENTIMIÄ. JOILLA EI OLE MITÄÄN TEKEMISTÄ GRILLAAMISEN KANSSA!!!
KATSOKAA OIKEITA HIILI/PUU GRILLEJÄ, KUTEN HIBACHI, HASADO, KAMADO TAI AMWRIKKALAISTYYPPISET BBQ-GRILLIT!
Meidän rivareissa hiilten käyttö kielletty. Ei sovellu kaikkialle. Tupruttaa myös savua joka haittaa naapureita.
Vierailija kirjoitti:
KAASUGRILLI EI OLE GRILLI!!! KUTEN EI SÄHKÖGRILLIKÄÄN!!!
NE OVAT KYPSENTIMIÄ. JOILLA EI OLE MITÄÄN TEKEMISTÄ GRILLAAMISEN KANSSA!!!
KATSOKAA OIKEITA HIILI/PUU GRILLEJÄ, KUTEN HIBACHI, HASADO, KAMADO TAI AMWRIKKALAISTYYPPISET BBQ-GRILLIT!
Grilli on paahdin, jossa grillataan ruokaa. Korkea lämpö nopeasti kypsentää ruoan, tavallisesti ilman rasvaa. Grillissä ruoka kypsennetään paistoritilällä, jossa liika rasva tippuu pois. Paahdettaessa käytetään säteilylämpöä, mutta pariloitaessa ruoka kypsytetään parilan kuumalla pinnalla.
grilli mikä grilli, käytetystä polttoaineesta riippumatta, kunhan paahtaa.
Kaasulla ne kaikki paistaa. Eli aivan sama tulos on ostat minkä vain.
Samanlaisia haaleita makkaroita niillä kaikilla saa.
Vierailija kirjoitti:
Weber on tosiaan kallis mutta laadukas ja varaosien saatavuus erinomainen, joten käyttöikää voi luvata helposti ainakin toistakymmentä vuotta. Jostakin honkkarin halpisrutkusta vähintäänkin ruostuu polttimot puhki jo muutamassa kesässä ja sitten on uuden hankinta edessä.
Honkkaria ei enää ole sorry siitä.
Vierailija kirjoitti:
Meidän Weber on palvellut 19 kesää ja on yhä kuin uusi. Muilla merkeillä olisi pitänyt vaihtaa ainakin kerran, jos ei kaksi. Koko elinkaarella mitattuna halvemnaksi tulee Weber.
Mietin samaa. Oikeasti laadukas merkkituote voi olla hintansa väärti jos sitä oikeasti käyttää seuraavat 20-50 vuotta.
Mutta jos grillaa pari kertaa kesässä ja ehkä muuttaa pian jo pois omakotitalosta niin kalliin vihreän munan tai Weberin funktioksi jää näyttää että rahaa on.
Onko tämä se kuuluisa maanantaimoodi?