Lue keskustelun säännöt.
Seuraatteko jotain blogeja? Minkälaisia?
12.09.2009 |
Itse seuraan yhden ihmisen blogia, jonka elämä on _NIIN_ täydellisen erilaista kuin mun, että se on todella avartavaa. Toinen blogi on sellainen, jota "pitäisi" alkaa lukemaan. On siis tosi mielenkiintoisen oloinen ja käsittelee mua kiinnostavia aiheita.
Kommentit (2)
koska omat harrastukset ovat noista aihepiireistä
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
http://www.hatakeskus.blogspot.com/
Että kaikkea sitä voi maan päällä sattuakin. Erittäin lahjakkaasti kirjoitettua tekstiä. Nauraa saa vedet silmissä. Ja välillä ihmetellä suu auki millaista porukkaa maa päällään kantaa.