Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Työttömän/masentuneen elämää on vaikea kai muiden ymmärtää
12.05.2009 |
Mutta minä tsemppaan ja joskus kun pääsen töihin, toivon, että voin olla teille niin hyvä asiakaspalvelija kun haluatte.Teen mitä vain että olette tyytyväisiä.Kotona voin sitten hakata päätäni seinään ja nauraa teidän sanomisillenne.Koska minä haluan vain olla töissä ja kokea sen normaalin elämänrytmin johon kuuluu työ ja vapaa-aika.Nyt on vain vapaa-aikaa.Olen teille parempi asiakaspalvelija kuin uskottekaan ,kunhan vain saan sen teille osoittaa.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
tällaisia aloituksia. Tietyllä lailla häiriintyneet haistaa verta ja tulee tänne välittömästi purkamaan patoumiaan. (Ottaa popkornit esille).