Lue keskustelun säännöt.
Mulla on laskettu aika 10.9. Minkä verokauden mukaan menee äp-raha?
Kommentit (3)
Eipäs kun 2007, kuten muillakin 2009 synnyttävillä. Ellet hae viimeisen 6 kk:n mukaan.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Tasapuolisuuden nimissä vasta 1.1.2010 voi saada 2008 vuoden tulojen perusteella.
Ellet hae viimeisen 6 kk:n mukaan.