Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Käytiin asuntonäyttelyssä ja pöntöissä JARRARIT!
31.05.2009 |
Todella hyvä kuntoinen asunto oli muuten, kaunus sisustus ja uutuutta hohtava. Siivottu ilmeisesti ja laitettu kaikki kauniisti, mutta sitten vessat! Kaksi vessaa ja kummassakin vessassa hirveet pas*a jarrarit ja pönttö muutenkin pohjasta ihan musta ja todella epäsiisti!!!
Kyllä vähän huvitti.... Olis laittanut edes kannet kiinni, kun kotoaan lähti...
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa