Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Th/lääkäri, toissayö vietetty osastolla alkavan raskausmyrkytyksen takia, ja kotiutettiin kun
09.05.2009 |
ei enää seuraavana päivänä ollut valkuaista pissas.
Nyt kuitenkin juuri tikulla sain yhden plussan, ehkä kahden puolella. Verenpaine juuri mitattuna 138/96.
Orastava päänsärky, epätodellinen olo
Pitäiskö huolestua?
Kommentit (6)
minuakin kiinnostaa nuo plussat, milloin jo pitäisi lähteä kiireesti?
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Mullakin oli neuvolan tikuilla kolme plussaa mutta sairaalassa paremmilla testeillä vain 1 plussa. Kokonaisoireet merkkaa enemmän.
Raskausmyrkytyskouristukset voivat tulla muuten ilman subjektiivisia oireitakin, joten lähtisin heti päivystykseen/sairaalaan.
Alue: Aihe vapaa
onko yksi plussa jo vakavaa, kun paineet eivät kovin korkeat?
eikä hirveät subjektiiviset oireet.
ap
toki kohta soitan :)