Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ITSERUSKETTAVA!

Vierailija
29.05.2009 |

Käyttäsitkö jos päiväys mennyt 1,5 vuotta sitten umpeen?

Seuraatteko tuotteiden päivämääriä?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
29.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vaan?

Jos kaapissa vaikka rasvaa, niin lättäätkö ihollesi ilman että katsot onko se ollut kaapissa 3 vuotta tai pidempään?

AP

Vierailija
2/11 |
29.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et muuten vastaa!!!

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
29.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta vastaapa sinä samalla, jos tiedät, että millaisia nuo asteittain ruskettavat voiteet ovat? Tarkoitan niitä, joissa on hyvin vähän itseruskettavaa ainetta, ja joita laitetaan joka päivä.

Vierailija
4/11 |
29.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

viime kesästä hyllyllä ollutta avaamatonta itseruskettavaa voidetta. Se ei toiminut. Ei siis mitään tapahtunut. En kyllä katsonut päiväystä.

Ja ärsyttää joo kun nuo naapurit moottorisahalla tahi sirkkelillä pilkkoo puita aina JUST kun meidän perhe on grillaamassa. Prrkl!! =D

Vierailija
5/11 |
29.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä mitään voidetta, jos kun sitä tuubia puristaa ja siitä voiteesta erottuu se neste ja se rasva. U know? Eli ei näytä tai tuoksu normaalille.

Vierailija
6/11 |
29.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

siitä koostumuksesta ja "hajusta" huomaa onko pilalla vai ei. Ruskettavia en oo kokeillut vanhana, mutta ihan perusvoiteita heittänyt joskus mäkeen, kun ovat vanhoja olleet.

Ja naapurissa on ärsyttävän kovaäänisiä kakaroita, jotka just pomppii perhanan trampallansa, kun tässä terassilla tätä vastausta väännän. t. katsoo vihaisesti kakaroihin päin

Vierailija
7/11 |
29.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälä ap, no mää laitoin sitä voidetta kun ei keskustelua alkanut satamaan..

Odotin ihan kauhulla alkaako nousemaan vaikka vihreitä näppyjä tai kasvaako päästä käsi mutta ei mitään semmosta! :D

Mulla oli kaapissa (ei vessassa kun olen sen hoksannut ettei voiteita saa jättää sinne) mutta kuitenskin se vanha mömmö. Tuubissa oli merkki 6 kk ja vannon että viimekesänä en käyttänyt sitä kun olin raskaana, joten vanhaa tavaraa meni iholle.

Löysin paikan jonne näköjään levitin hutasemalla ja väriä tullut vähän liikaa. Joten värjää vielä!

Tää on mun eka itseruskettava: Lorealin sublime bronze. Geeliä! Jostain marketista ostettua.

Itseä näissä mömmöissä jännittää näyttääkö iho lopputuloksena keltaselta, mutta kai sekin kivempi kuin ihan valkonen?

Tyytyväinen ollut tähän vaikka en ole koskaan paljolti ihoa värjännyt.

Tätä käsketään päivittäin laittamaan muutama viikko (kunnes iho halutusti värjätty). Helppo laittaa!!

Haju oli tuubissa normaali. Saas nähdä onko aamulla näppyjä tai muuta! :D

Kannattaa testata!

Vierailija
8/11 |
29.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulee paras tulos.

Vierailija
9/11 |
29.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostaa, olen harkinnut! :D

Ap

Vierailija
10/11 |
29.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen käynyt parissa spassa ottamassa rusketuksen. Ja siis monta kertaa.

Vierailija
11/11 |
30.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en juuri voi käyttää itseruskettavaa, sillä taidan olla niille allerginen.

Mulle tulee ihan pinetä kutisevaa nyppyä niistä. Kunnon itseruskettavista enemmän ja asteittain ruskettavista vain vähän. Eilen kokeilin Doven asteittain ruskettavaa ja kyllä siitäkin pientä nyppyä tuli (ei tosin paljon, ei juuri edes huomaa). Lorealin sublimet kokeiltu, samoin joku muu. Ja sama efekti. Olenko siis allerginen sille itseruskettavalle aineosalle? Veikkauksia...

Mitä ainetta tossa suihkurusketuksessa on?? Kesällä olisi häät ja olisi mukava olla hieman edes "ruskettunut" ilman allergiaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän seitsemän