Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sähköautopetos

Vierailija
11.02.2021 |

Hypetys käy kuumana että oikeiden autojen hinnat muka romahtavat.
Se voi olla mahdollista.
Mutta!
Varmaa on on että nykyisten sähköautojen hinnat romahtavat.
Nykyisissä on niin suuria puutteita että todennäköisesti muutaman vuoiden päästä tulee parempia oleellisesti halvempia, jolloin nykyiset kököt eivät ole minkään arvoisia. Ostakke, ostakke! Sananmukaisesti kylmää kyytiä.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Setämiesraivoa 🤣

Vierailija
2/4 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin!

Mullistava akkukeksintöhän tulee viikottain, niinkuin on tullut ja sata vuotta.

Vielä kun näkis aikuisten oikeesti LOL

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Akusto on sähköauton kallein osa. Li-ion akkujen hinta (€/kWh) on laskenut 87% vuosien 2010-2019 välillä. Tänä vuonna päästäneen siihen että kilowattitunnin hinta akussa on 10% siitä mitä se oli 10 vuotta sitten. Akkujen kehitystyö käy nykyään todella kuumana, ottaen huomioon niiden tarpeen liikenteessä ja muuallakin. Hyvän akun keksijälle on miljardi kohta pieni raha.

Vierailija
4/4 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytetty sähköauto on 8 vuoden jälkeen lähes arvoton. Siinä on hinnanalennusta kerrakseen.

Ainoa lähitulevaisuuden akkuteknologian parannus ovat Toyota-Panasonicin kiinteäkatalyyttiset fluoriakut. Toki niiden 7x energiatiheydellä saadaankin 1000 km toimintaetäisyys kesäkelillä ja miljoonan kilometrin akun kesto. Eli ihan konkteettisesti parempia, kuin nykyiset.

Sarjatuotanto Toyotan akuille alkaa 2015 paikkeilla. Sen jälkeen kukaan ei osta litium akkukäyttöistä autoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän viisi