Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies jäi kiinni pettämisestä :(

Vierailija
23.05.2008 |

Olen aivan murtunut, en olisi ikinä uskonut että minulle voi käydä näin.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
23.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimia sulle.

Vierailija
2/14 |
23.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies anelee anteeksiantoa, niin annat ja unohdat, jos haluat miehesi pitää. Muuten potki ukko pellolle ja hanki uus mies ja toivo että se kuuluisi siihen toiseen puoleen...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
23.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei sentään kaikki, mut puolet pettää... Mut eipä taida alkuperäistä paljon lohduttaa et kohtalotovereita on puolet naisista, kun omalle kohdalle osu. Voimia alkuperäiselle!

Vierailija
4/14 |
23.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun puhelin piippaili vähän väliä (normaalisti tekstareita tulee tod harvoin). Kysyin että kukas sulle noin viestittelee niin oli hieman hämillään ja vastasi vain et työkaveri työasioiden merkeissä. No, eilen illalla en sit saanut mielenrauhaa ja tein varmaan tosi typerästi mut kun mies nukkui jo niin luin sen viestejä. Joltain muijalta tuli viesti tyyliin:.. kivaa oli, miten ois tulevana viikonloppuna, pääsetkö..

Ensinnäkin outoa että otti ylipäänsä sen riskin että ei ollut poistanut viestiä! (ehkä ei osannut ajatellakaan että lukisin)

Olin yön sekavien ajatusten kanssa ja mietin mitä tehdä. Kysyin tänään kun tuli töistä että oliko viime lauantaina kivaa. Keskustelu johti loppujen lopuksi siihen että kerroin että luin viestin. Riitahan siitä tuli samantien.

Vierailija
5/14 |
23.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun puhelin piippaili vähän väliä (normaalisti tekstareita tulee tod harvoin). Kysyin että kukas sulle noin viestittelee niin oli hieman hämillään ja vastasi vain et työkaveri työasioiden merkeissä. No, eilen illalla en sit saanut mielenrauhaa ja tein varmaan tosi typerästi mut kun mies nukkui jo niin luin sen viestejä. Joltain muijalta tuli viesti tyyliin:.. kivaa oli, miten ois tulevana viikonloppuna, pääsetkö..

Ensinnäkin outoa että otti ylipäänsä sen riskin että ei ollut poistanut viestiä! (ehkä ei osannut ajatellakaan että lukisin)

Olin yön sekavien ajatusten kanssa ja mietin mitä tehdä. Kysyin tänään kun tuli töistä että oliko viime lauantaina kivaa. Keskustelu johti loppujen lopuksi siihen että kerroin että luin viestin. Riitahan siitä tuli samantien.

Ja mä en tajua, miten lapsellisia nuo ukot on, kun ei ne osaa hoitaa pettämistään niin, ettei se tulisi noin helposti ilmi... Ihan kuin ne haluaisikin jäädä kiinni.

Vierailija
6/14 |
23.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos et olisi mennyt hänen puhelintaan tutkimaan... Voi pyhä jysäys?!?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/14 |
23.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienosti käänsi asian... Kumpikohan teki pahemman synnin?!?

Vierailija
8/14 |
23.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuun ei voi kuulemma luottaa ja olen pipipää (kauniisti sanottuna) kun ilman lupaa hänen kännykkäänsä tutkin. Myönsi "jonkin asteisen" pettämisen mutta ei kuulemma aio enää toistaa. Uskoako nyt tuota? Niin vaikea uskoa yhtään mitään mitä hän sanoo. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/14 |
23.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja pettäminen paljastui. Ei onneksi alkanut mua syyttelemään postin lukemisesta, kai tajusi miten naurettavaa se olisi verrattu hänen petokseensa=usean kuukauden salasuhde jonkun netissä tapaamansa naisen kanssa.

Vierailija
10/14 |
23.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja pettäminen paljastui. Ei onneksi alkanut mua syyttelemään postin lukemisesta, kai tajusi miten naurettavaa se olisi verrattu hänen petokseensa=usean kuukauden salasuhde jonkun netissä tapaamansa naisen kanssa.

Oletteko yhdessä vai erositteko? Jotenkin tuntuu kammoksuttavalta jos ero tulisi mutta silti yhtäaikaa tuntuu myös siltä etten ikipäivänä saa sitä luottamusta takaisin. Olen niin rikki, niin hajalla. Kumpa kaikki olisi vain pahaa unta. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/14 |
23.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vois vähempää haitata se jos toinen tutkii toisen puhelinta...

Ja kun saa tutkia niin eihän se sitten kiinnostakaan:)

Mulla ainakin heti heräis epäillys jos mieheni kieltäis multa sen ja samoin mulla olis kyllä jotain peliä meneillään puhelimessa jos en antais miehen tutkia jos haluaa.

Sitäpaits harvinaisen tyhmä mies jos ei tajua poistaa viestejä?!? Ettei vaan haluis lukea niitä uudestaan ja uudestaan kun aidan takaa sanotaan itsetuntoa helliviä sanoja...

Vierailija
12/14 |
23.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että mun mieheni petti ihan meidän suhteen alussa mua.

Jätin hänet mutten kuitenkaan pystytty olemaan erossa... Keskusteltiin asia NIIIN läpikotaisin pettämisen syvintä olemusta myöden ja päätettin yrittää uudestaan.

Nyt ollaan oltu 4 vuotta yhdessä ja tiedän ettei hän ole mua enää pettänyt.

Ensimmäiset vuodet oli raskaita, sillä asia tuli esiin joka ikisessä riidassa ja vartioin hänen kaikkia askeliaan.

Paha, oksettava olo jatkui yli vuoden...

Nyt viimeiset pari vuotta on mennyt todella hyvin, mutta silti olen koko ajan kärppänä...

Tsemppiä sulle, mihin ratkaisuun sitten päädytkin:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/14 |
23.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun sain selville, pakkasin ihan ensi töiksi miehen kamat jätesäkkeihin ovensuuhun ja sanoin että tervemenoa. Mies ei suostunut lähtemään ja itki ja rukoili mua antamaan vielä mahdollisuuden, ja mä annoin. Nyt en enää ajattele pettämistä joka päivä, vaikka kyllähän se liian usein mieleen tulee. Enkä tosiaan pysty luottamaan mieheen vielä, en varmaan pitkään pitkään aikaan. Kyselen ja kyttään sen touhuja, mikä varmasti rasittaa miestä, mutta ei tuollaisesta romahduksesta ihan äkkiä toivu tai sitä unohda. 12

Vierailija
14/14 |
24.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon ap että olet kuitenkin miehellesi se ykkönen. Vaikka ei varmaan paljoa lohduta. Jos miehen omalle moraalille ei ole väärin naida muitakin kuin omaa vaimoa, niin juuri mitään ei ole tehtävissä pettämisen ehkäisemiseksi.