Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

No jo on! Itävallan hirviöisä "kärsii vankilan eristyneisyydestä ja ahtaudesta"!

Vierailija
15.05.2008 |

(Iltalehden uutisen mukaan. ) Tuskinpa kukaan häntä säälii, kun vertaa siihen, että tuomitsi omat läheisensä kellariin. Järkyttävää, että mokoma ilkeää edes valittaa.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
15.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan

Vierailija
2/7 |
15.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lieventäviä asianhaaroja tuossa tapauksessa ei kertakaikkiaan ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
15.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

se sen huippujuristi saa puhuttua sen "mielisairaana" puhuttua pakkohoitoon, jossa sitten muutaman kuukauden kuluttua lääkärit toteavat että terve mies, ei kun baanalle.Tämän jälkeen hän muuttaa Thaimaaseen, jossa saa vapaasti toteuttaa mielihalujaan.Tämä on siis minun painajaiseni.

Vierailija
4/7 |
15.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän jälkeen hän muuttaa Thaimaaseen, jossa saa vapaasti toteuttaa mielihalujaan.Tämä on siis minun painajaiseni.

Vierailija
5/7 |
15.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jopa Suomen lällyssä systeemissä saatiin pidettyä Jammu pois ihmisten ilmoilta, joten miksei siis Itävallassakin saataisi tämmöinen hirviö aisoihin.

Vierailija
6/7 |
15.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan siellä vierähtäisi loppu elämä, toisin kuin välttämättä vankilassa. Olis kyllä niin mukava häntä hoidella siellä, sairasta raukkaa. Nytkin käy kovasti sääliksi kun niin ahtaasti joutuu olemaan, voi voi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/7 |
15.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin tyytyväinen. Se mies ei mielestäni voi saada tarpeeksi kovaa rangaistusta, vaikka kuinka yrittäisivät keksiä. Piste.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi yksi