Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äh...

Vierailija
23.05.2008 |

masuun sattuu ja se on ihan pinkeä. Saisin syödä 22 pisteen edestä ruokaa, nyt on mennyt vasta 12, mutta olen syönyt niin paljon kasviksia ja marjoja...

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
23.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tähän aikaan on noin paljon pisteitä käyttämättä, sun ruokavalios ei taida olla ihan terveellisimmästä päästä. Itsellä pisteitä saman verran, ja tänään olen syönyt erittäin hyvin ja maha on kunnossa. Pisteitä riitti vielä muutamaan punaviinilasilliseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kaksi