Lue keskustelun säännöt.
Ihana Marja Sannikka kohta taas telkussa!
Kommentit (9)
Ohan se, mut eikö täst kannattais tehä aihekeskusteluketju tost verotusasiasta, tai siis tähän nyt tuli heti jotain muuta.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Hoikka hyvärunkonen nainen toki eikä hassumman näkönen
Kuka näit oikein laittaa sil taval ettei keskustelua synny?
Ite ohjelman sisältöö täs ei kyl käsitellä taaskaan.
Sannikkahan on loistokunnossa 43-vuotiaaksi, nuorekkaana säilynyt.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija kirjoitti:
Hyi, liian laiha.
Parempi laiha kuin hirveä l'aardiperse
Sisältö jatkuu mainoksen alla
on kyllä