Lue keskustelun säännöt.
Tykkätkö löhötä
Kommentit (2)
ja en myöskään rusketu, joten se on varmasti vaikuttanut. Palan aika herkästi ja teini-iästä asti rupesin ajattelemaan kaikkia auringon haittapuolia ja luovuin kokonaan auringonotosta.
Tykkään kyllä auringosta ja auringossa liikkumisesta, mutta aina vaattein tai suojakertoimin varustettuna
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
varjossa kyllä, hyvän kirjan kanssa. Mitään sen ihanampaa ei olekaan. Meillä on suvussa kakkosasunto Toscanassa ja siellä tätä "harrastetaan" lasten kanssa joka kesä. Aurinko sinänsä ei ole hyväksi suoraan iholle suurissa määrin. Ikävä kyllä, olen kaksi ystävää (iät 36 ja 38) saattanut hautaan melanooman vuoksi. Olivat purjehtijoita. Surullista.