Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muilla raskaana ollessa ollut emättimessä tuntuvaa nipistelyä? Supistelee rasituksessa

Vierailija
02.05.2009 |

ja sitten levossa on noita nipistyksiä. Mietittyttää kuuluuko asiaan vai pehmeneekö siellä paikat liian aikaisin. Rv 24+5 nyt menossa.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi neljä