Kaupoissa kaikista huonoiten etäisyyttä pitävät vartijat ja työntekijät.
Se vaan pistää edelleen silmään, itse välttelen muita, niin moni muukin.
Silti vartijat ja kaupan työntekijät usein ohittelevat todella läheltä, hyvä ettei koske.
En halua väheksyä kyseisiä ihmisiä mutta on vaan pistänyt merkittävästi silmään.
Kommentit (9)
Kun ei ole aikaa jonottaa sotanorsun takana, että tämä väistyisi, tai vaihtoehtoisesti pitäisi lähteä etsimään kiertotietä.
Siinä vaan on pakko livahtaa lähietäisyydellä ohi.
En oo kyllä rekisteröinyt norsuja kaupassa silloin kun oon nää havainnot tehnyt.
Vartija kulkee keskellä käytävää, asiakkaan on väistettävä.
Kaupan työntekijät, samoin kuin monessa muussakin ammatista, jotenkin tottuu siihen tilanteeseen, että on ihmisiä ympärillä. Sitten ne ei enää huomaa/ajattele väistää.
Tämä ongelma on erityisesti aamuisin ja iltaisin, kun täyttävät hyllyjä. Tulevat niiden julmettujen metallikehikoiden kanssa tukkimaan jokaista käytävää ja itse pyllistelevät siinä ainoassa vapaassa tilassa. Eikä tilaa anneta nätisti pyydettäessä, pitää aina sanoa ikävästi. Meitä asiakkaita on siinä usein jo jono mutta kun neidin on vaan nyt juuri tällä hetkellä täytettävä se viides rivi sitä makaronia täyteen. Asiakaspalvelusta ei ole tietoakaan. Enkä tarkoita asiakaspalvelulla, että pitäisi sietää asiakkaiden kiukuttelua vaan sitä, että hymyillään, tervehditään, väistetään ihan ilman pyytämistä saatikka sitten vielä sitä mutinaa, että teen vain tämän ensin. Vaikka sillä hetkellä työsi on täyttää hyllyt, niin se varsinainen työ on myydä asiakkaille tuotteita ja se ei nykyään toteudu.
Tsot tsot asiakkaat! Olkaahan nöyrempiä, ilman meitä teillä ei olisi ruokaa pöydässä.
Terv. Kaikki myyjät ;D
Vierailija kirjoitti:
Tämä ongelma on erityisesti aamuisin ja iltaisin, kun täyttävät hyllyjä. Tulevat niiden julmettujen metallikehikoiden kanssa tukkimaan jokaista käytävää ja itse pyllistelevät siinä ainoassa vapaassa tilassa. Eikä tilaa anneta nätisti pyydettäessä, pitää aina sanoa ikävästi. Meitä asiakkaita on siinä usein jo jono mutta kun neidin on vaan nyt juuri tällä hetkellä täytettävä se viides rivi sitä makaronia täyteen. Asiakaspalvelusta ei ole tietoakaan. Enkä tarkoita asiakaspalvelulla, että pitäisi sietää asiakkaiden kiukuttelua vaan sitä, että hymyillään, tervehditään, väistetään ihan ilman pyytämistä saatikka sitten vielä sitä mutinaa, että teen vain tämän ensin. Vaikka sillä hetkellä työsi on täyttää hyllyt, niin se varsinainen työ on myydä asiakkaille tuotteita ja se ei nykyään toteudu.
Joo, ja jos pyydät, että anteeksi, saisinko ottaa siitä äkkiä yhden tuotteen, niin väistetään 20 senttiä sivuun. Pidä siinä sitten turvaväliä. Ja ne ostosten keräilijät jättikärryineen parkkeeraavat hyllyjen eteen ja tukkivat käytävien kapeimmat kohdat. Kaupassa käyminen on nykyään raivostuttavaa, ja jos oikeasti yrittää koko ajan pitää sen turvavälin, niin siellä menee ainakin kolme kertaa kauemmin kuin normaalisti.
Ruuhka-aikaan välttely ei onnistu mutta työt on edelleen pakko hoitaa joten..,
Ja sori sekava teksti, eka lause varsinkin :D
Kirjoitin samalla kun tein muuta.