Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tässä taas nähdään erittäin konkreettisesti kuinka oma auto on ylivertainen kulkuväline julkiseen liikenteeseen verrattuna

Vierailija
13.08.2020 |

Että onnea vain teille niihin täpötäysiksi ahdettuihin koronalinkoihin, joita busseiksi/juniksi ja ratikoiksikin kutsutaan.
Minä ajan edelleen omalla autollani ja liikennevaloissa katselen viereiseen bussiin, kun siellä matkustajat pärskivät toistensa päälle.

Tämä on vain yksi lisäongelma julkisiin liittyen. Väkivallan mahdollisuushan niissä aina on ollut suurena

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voidaan kyllä yrittää kikkailla ja verottaa, mutta minä en omasta autosta luovu!

Jo työmatka venähtäisi 20 minuutista 1h10min

ap

Vierailija
2/13 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väkivaltaa? No jaa, taitaa kuitenkin kuolemantapaukset ja vammautumiset liikenteessä osua pääasiassa yksityisautoilijoille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Väkivaltaa? No jaa, taitaa kuitenkin kuolemantapaukset ja vammautumiset liikenteessä osua pääasiassa yksityisautoilijoille.

Mieluummin kuolen vahingossa tapahtuvassa auto-onnettomuudessa, kuin jonkun jengin puukottamana.

En ikinä alkaisi bussikuskiksi. He ovat suurimmassa väkivallan uhkassa

Vierailija
4/13 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihreät haluaa ihmiset pois omista autoistaan ja kuolemaan koronaan, koska maailmassa on liikaa ihmisiä.

Kannattaa tutustua Pentti Linkolan sanomisiin, hän on kaikkien vihreiden sankari.

Vierailija
5/13 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Väkivaltaa? No jaa, taitaa kuitenkin kuolemantapaukset ja vammautumiset liikenteessä osua pääasiassa yksityisautoilijoille.

No shit. Henkilöautoja on hieman enemmän kuin busseja.

Vierailija
6/13 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä Tampereella liikennepolitiikkaa ohjaa lähinnä kaupungin aluekartta, kuinka monta kertaa nopeammin henkilöautolla pääsee kulkemaan verrattuna bussiin. Pahimmat alueet on punaisia, niillä bussilla menee yli kolme kertaa pidempi aika kuin henkilöautoilla. Näillä alueilla liikennettä hidastetaan, jotta henkilöautojen kilpailukyky laskee bussin tasolle. Tämä on täysin naurettavaa, joskus liikennepolitiikan tavoitteena oli mahdollisimman sujuva liikenne. Nyt se on päinvastoin, kaikki liikenne koitetaan hidastaa joukkoliikenteen tasoiseksi paskaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/13 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Väkivaltaa? No jaa, taitaa kuitenkin kuolemantapaukset ja vammautumiset liikenteessä osua pääasiassa yksityisautoilijoille.

Mieluummin kuolen vahingossa tapahtuvassa auto-onnettomuudessa, kuin jonkun jengin puukottamana.

En ikinä alkaisi bussikuskiksi. He ovat suurimmassa väkivallan uhkassa

Epäilenpä, että jo niitä "vahinkoja" joissa joku juoppo/huumekuski, itsemurhaaja, holtiton kaahaaja yms. tulee keulaan on enemmän kuin julkisen liikenteen piirissä menehtyneitä.

Vierailija
8/13 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Väkivaltaa? No jaa, taitaa kuitenkin kuolemantapaukset ja vammautumiset liikenteessä osua pääasiassa yksityisautoilijoille.

No shit. Henkilöautoja on hieman enemmän kuin busseja.

jep, mutta silloin kun bussilla sattuu onnettomuus, ovat uhriluvutkin aivan jäätävän isoja verrattuna henkilöautoihin.

Esimerkiksi Konginkankaan onnettomuus

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/13 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Väkivaltaa? No jaa, taitaa kuitenkin kuolemantapaukset ja vammautumiset liikenteessä osua pääasiassa yksityisautoilijoille.

No shit. Henkilöautoja on hieman enemmän kuin busseja.

jep, mutta silloin kun bussilla sattuu onnettomuus, ovat uhriluvutkin aivan jäätävän isoja verrattuna henkilöautoihin.

Esimerkiksi Konginkankaan onnettomuus

Tuo, että muistellaan 16v vanhaa tapausta viittaa juuri siihen, että yleensä eivät ole jäätävän isoja.

Vierailija
10/13 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Väkivaltaa? No jaa, taitaa kuitenkin kuolemantapaukset ja vammautumiset liikenteessä osua pääasiassa yksityisautoilijoille.

No shit. Henkilöautoja on hieman enemmän kuin busseja.

jep, mutta silloin kun bussilla sattuu onnettomuus, ovat uhriluvutkin aivan jäätävän isoja verrattuna henkilöautoihin.

Esimerkiksi Konginkankaan onnettomuus

Tuo, että muistellaan 16v vanhaa tapausta viittaa juuri siihen, että yleensä eivät ole jäätävän isoja.

se olikin vain esimerkki

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/13 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä olisi aika vapauttaa autoilijat autoverosta. Suomessa auton omistaminen on muutenkin ihan perusteltua, myös kaupungeissa.

Vierailija
12/13 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä säälittää ne jotka ovat pakotettuja matkustamaan näissä koronalingoissa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/13 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohisalon tuputtama elämäntapa on vähintäänkin hengenvaarallinen pandeamia-aikana. Kaikki ahtaasti kaupunkiin ja betonikuutioihin asumaan, koko ajan saa pelätä uskaltaako mennä ulos vai onko joku juuri yskinyt hissin tai portaikon täyteen pöpöjä. Sitten koronalingon kyytiin eli linja-auto, raitiovaunu tai metro. Kuoleman enkeli koko dooris.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kahdeksan