Missä ovat asiakaspalvelijoiden oikeudet?
Asiakkaat eli Suomeksi mielisairaat harrastavat asiakaspalvelijoiden tahallista kiusaamista ja käyttävät heihin myös henkistä väkivaltaa. Nyt kysyn teiltä, että miksi asiakaspalvelijoiden pitää tätä sietää? Sanooko laki näin vai onko asiakkaiden aivot sulaneet päästä kun eivät osaa ajatella, että teoilla voi olla myös seuraamuksia? Karma iskee vielä teihin jotka tykkäätte valittaa ja räyhätä kaupassa. Se iskee myös sitten kovaa.
Kommentit (4)
Pekkasyr kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Montako aloitusta ajattelit vääntää tästä, hannepekka?
Mitä tarkoittaa hannepekka?
Hannele/Pekka.
Vierailija kirjoitti:
Pekkasyr kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Montako aloitusta ajattelit vääntää tästä, hannepekka?
Mitä tarkoittaa hannepekka?
Hannele/Pekka.
En tunne ketään Hannele nimistä ihmistä. Toinen nimeni on miehen nimi eikä naisen. Otitko lääkkeet?
Miksi monta aloitusta samasta aiheesta?
Mitään lakia ei tietystikään ole vaan yritykset itse päättävät asiakaspalvelun tason, säännöt ja tavat. Ihan kaikki on käytännössä kiinni siitä yrityksestä, missä olet töissä. Kannattaa vaihtaa, jos ei ole tyytyväinen.
Mitä tarkoittaa hannepekka?