Lue keskustelun säännöt.
Mistä löytyisi edullinen juhlapaikka 200 hengelle (pääkaupunkiseudulla)?
27.01.2009 |
Kyseessä ei ole häät, vaan erään järjestön juhlat keväällä. Mielellään itse järjestäisimme ruokailun. Karukin sisustus kelpaisi...
Olisiko kenelläkään tietoa Vadelmakallion lavasta, tai esim. pystyisikö jostain koulusta varaamaan jumppasalin+ruokalan? Yliopiston päärakennus...?
Kommentit (2)
Hotelli Haagaa jo ajateltiin, mutta siellä tuskin saa alkaa omia (etnisiä) ruokiaan tarjoilemaan.
Seurakunnan tilat kävisi muuten, mutta osa ihmisistä tuo kuitenkin omat juomat mukanaan.
Mutta Pääposti on hyvä idea, jos se olisi toivottavasti isompi kuin esim. Rake-sali.
Olisiko jollain muulla ideoita please... ;)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Hotelli Haaga saattaa olla edullinen, en ole varma saisivatko saleja yhdistellen siellä noin isolle joukolle tilan.
Mahtuiskohan Posti-talon ravintolaan myös tuollainen joukko.