Voiko pienen vauvan jättää yksin sittariin?
Kommentit (13)
siksi aikaa että ite käy Alkossa? En kyllä itse uskaltaisi jättää...
Jo on taas hysteeriset av-mammat liikkeellä.
Jos vauva on Cittarissa ja itse käy juurikin vaikka Alkossa tai autolla, niin mitä ihmettä siinä voi käydä???? No tietenkin teoriassa auton ovet voi mennä lukkoon juuri kun mamma kaivaa lompsaa hanskalokerosta ja auto syttyy tuleen.
Mutta siis itse jättäisin just piipahtamisen ajaksi, mutta en esim. koko lauantai-päiväksi. Kunhan vaan valitsee sellaisen turvakaukalo-ostoskärryn ja kiinnittää vyöt, niin ei oo vauvalla hätää.
että en mä kyllä ehkä sinne jättäis.
Riippuu vauvan iästäkin?
Prismasta olen kyllä kuullut hyviä kokemuksia, yksi äitikin jätti 1kk vauvan ja ei mitään ongelmaa!
Mutta sitten taas, ainakaan tuossa meidän Prismassa ei ole Alkoa, että olisko se kuitenkin sitten se Cittari..
Kannattaa kysyä ihan vaikka lähipiiristäsi miten heillä on toimittu?
jos siitä sais plussapisteitä? Muuten en.
Piti yrittää rautalangasta vääntää, että setteri on koira.
Juu cittariin ei ainakaan kannata jättää. ties mitä lapsen ryöstäjiä on liikenteessä.
Jo on taas hysteeriset av-mammat liikkeellä.
Jos vauva on Cittarissa ja itse käy juurikin vaikka Alkossa tai autolla, niin mitä ihmettä siinä voi käydä???? No tietenkin teoriassa auton ovet voi mennä lukkoon juuri kun mamma kaivaa lompsaa hanskalokerosta ja auto syttyy tuleen.
Mutta siis itse jättäisin just piipahtamisen ajaksi, mutta en esim. koko lauantai-päiväksi. Kunhan vaan valitsee sellaisen turvakaukalo-ostoskärryn ja kiinnittää vyöt, niin ei oo vauvalla hätää.
Minne nyt se vaavi sieltä autosta lähtis
Eihän mulla mene kuin hetki kun tiedän mitä haen. Alkossa ahtaat ja pienet käytävät sinne en lähtisi isojen kärryjen kanssa. Ja muutenkin ALKO ei ole lapsen paikka, cittarin aulassa riittää kyllä mummeleita jotka viihdyttävät lastani sen aikaa kun kerään ostokset alokon puolella :)
Eihän mulla mene kuin hetki kun tiedän mitä haen. Alkossa ahtaat ja pienet käytävät sinne en lähtisi isojen kärryjen kanssa. Ja muutenkin ALKO ei ole lapsen paikka, cittarin aulassa riittää kyllä mummeleita jotka viihdyttävät lastani sen aikaa kun kerään ostokset alokon puolella :)
Olen itse usein kärrännyt lapsen heidän koppinsa eteen, ja aika kauan ovat jaksaneet lasta viihdyttää, ennen kuin on kuulutettu hakemaan! Siinä ajassa ehtii hyvin piipahtamaan just siellä Alkossa (sinne EN lastani vie, alkoholistihan siitä tulisi) tai vaikka kempparissa (hajuvedet herkälle lapselle niin vaarallisia).
ei hellan tai jääkaapin luo pliis
(av:n vakiovastaus)