Lue keskustelun säännöt.
huuto. net asiaa?
28.04.2008 |
eli jos huudan kohteessa korotusautomaatilla mut lopullinen hinta on alhasempi kun mun summa korotuautomaatissa niin maksanko sen summan joka on hinnassa sillon kun huuto sulkeutuu vai sen minkä olen kortusautomaattiin laittanut?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
kiitos!