Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Saitko sairaslomaa kun hammas poistettiin?
19.02.2009 |
muutama hammas pitäisi kuulema poistaa. nyt mietin miten sairasloman kanssa on.
Kommentit (3)
Syljin verta ja sattui ***sti joten viisasta olikin. Viikon ajan melkein piti syödä
särkylääkettä.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kun viisaudenhammas poistettiin tavallisella hammaslääkärillä, en saanut,mutta kun hammaskirurgi leikkasi toisen viisaudenhampaan pois, sain kolme päivää sairaslomaa.
Alue: Aihe vapaa
MEnin iltapäivällä hammaslääkäriin ja aamulla sitten töihin, oli siinä kiva keskustella asiakkaiden kanssa...