Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Riitautetun laskun perintä?

Vierailija
14.06.2020 |

Olen maksanut osan laskusta ja riitautin osan, koska hinta on huomattavan paljon suurempi kuin etukäteen laskettu ja pyysin lisätietoja.

Mutta en sen tarkemmin kerro riitautuksen syytä kun se ei ole oleellinen.

Palveluntarjoaja tiputti hintaa n. 1000 eurolla, ja uuden laskun eräpäivä jo meni. Tästä eräpäivästä seuraavana päivänä tuli asianajotoimistosta kehoitus maksaa lasku 4 päivän sisään. Lisäkuluja oli tullut jo 600 euroa.

Eikös ensimmäinen maksumuistutus saisi tulla 14 päivän jälkeen eräpäivästä. Vai onko se ensimmäinen lasku nyt mennyt perintään. Jos uusi lasku on tehty niin sitten sen mukaan pitäisi mennä.

Mikä olisi fiksuin tapa edetä? Kyse on 12000 eurosta.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea sanoa. Riippuu täysin miten toimit tuon jälkeen kun palveluntarjoaja laski hintaa tonnilla. Olitko yhteydessä välittömästi jälleen palveluntarjoajaan vai jätitkö vain laskun huomioimatta.... Jos vaan jätit huomioimatta olet hyväksynyt heidän vastaantulon ja parempi maksaa ne laskut...

Vierailija
2/3 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt sitten riitautat sen uuden laskun. Ehkä sinäkin tarvitset asianajajaa, mutta ei ole halpaa huvia sekään. Etsi Finlexistä perintälaki ja tee reklamaatio.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

viet kuluttajariitalautakuntaan, sitten sitä ei voi 2 vuoteen periä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi seitsemän