Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi nuo kauppiaat eivät osaa muuttaa niitä tilauksiaan kysynnän mukaan?

Vierailija
09.06.2020 |

Jotkut tuotteet on aina loppu melkein jo seuraavana päivänä siitä, kun kuorma on tullut. Esim. nyt noi jäätelöt, suosikit on aina loppu, mutta silti niitä tilataan liian vähän ja vähemmän suosittuja tilataan lisää. Monen muunkin tuotteen kohdalla sama juttu. Ainakin meidän lähisupermarketissa. Ja sitten ne tuotteet, jotka on aina loppu poistuvat kokonaan myymälän valikoimasta, vaikka muualla niitä on saatavilla eli ei voi johtua siitä, että niiden saaminen olisi loppunut kokonaan.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri niin. En ole vieläkään päässyt maistamaan Fazerin uusia Geisha- ja se vaaleanpunainen- leivoksia, koska hyllypaikka jatkuvasti tyhjä. Miksi niitä ei voi tilata tarpeeksi ☹

Vierailija
2/6 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monessa kaupassa tilaaminen on automatisoitu. Järjestelmä tilaa menekin mukaan. Sitten on tilanteita, joita ei voi ennakoida, kuten ryhmäretkeläisten bussi pärähtää parkkipaikalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossei niillä ole tilaa niitä säilyttää?

Vierailija
4/6 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä eivät saa valmistajalta niitä tarpeeksi. Kovan kysynnän vuoksi valmistaja ei saa tehtyä niitä tarpeeksi.

Vierailija
5/6 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä minäkin ihmettelen! Sama vaatteen verkkokaupoissa: olen iso nainen, joten minulle sopivat koot aina loppu. En minä nyt ainoa voi olla joka niitä kaipaa?

Vierailija
6/6 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuotanto ei ehkä alussa pysy perässä kysynnän kanssa? Vaikka kauppias haluaisi tuhat kappaletta, niin voi olla ettei hänelle myydä kuin sata.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kolme