Mistä 18-30-vuotiaat haaveilevat?
Tuntuu että elän jossain harhaluulossa, ja kuvittelen suurimman osan ihmisistä haaveilevan samoista asioista mistä minäkin, eli kertokaapa!
Kommentit (8)
Mä haaveilen siitä että olisin terve, kykenisin saamaan opintoni valmiiksi ja että saisin jonkun suht mielekkään, vakituisen työn, jolla pystyisin elättämään itseni. N29
Siitä että saan jonkinlaisen uran suht hyvällä palkalla ja kumppanin jolla tämä sama asia tasaveroisesti kunnossa. Haluan matkustella ja asua laadukkaasti, köyhyys ja sossun luukulle joutuminen olisi kamalaa.
Uusi bemari tai mersu, asunto jostain kerrostalon ylimmästä kerroksesta, miehet haaveilee kauniista ja hoikasta edustusvaimosta. Harva sellaista saa. Vuositulot 40-60k vuodessa.
Minä haaveilin kirjan (kirjojen) julkaisusta ja pitkästä kiertomatkasta Euroopassa. Toivoin myös saavani lapsia.
Kun olin 18-30, haaveilin hienosta urasta.
N
Tyttöystävästä, yhä edelleen 30+ iässä.
Haaveilen seikkailuista mielenkiintoisissa paikoissa, mukavasta elämästä lämpimässä, hyvästä seksistä kuumien miesten kanssa, erilaisista upeista tunnelmista, sielussa saakka tuntuvista kohtaamisista jne.
Minua kiinnostaa kirjallisuuden, taiteen ja estetiikan lisäksi lähinnä tehdä kaikkea jännää ja hengailla mielenkiintoisten ihmisten kanssa.
Tietysti elämäni onkin ainakin osittain tuollaista, mutta vielä on matkaa haaveiden elämään.
Olen 27v
Omasta kauniista talosta luonnon keskellä, kaukana naapureista ja vilkkaasta liikenteestä. Siitä, että eläisimme kumppanin kanssa onnellisesti ja terveinä hamaan vanhuuteen. Isosta lottovoitosta, jotta ei tarvitsisi huolehtia liikaa rahasta ja voisi puuhastella mitä tykkää sen sijaan, että istuisi päivät pitkät toimistolla tekemässä työtä mitä vihaan.